fall24banner

بوشهری ها در بزرگداشت مهدی طارمی حال خوشی نداشتند

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: شرایط خانه مهدی طارمی در بوشهر پس از صعود تیم ملی به جام جهانی با سال های گذشته متفاوت بود.

وقتی تیم ملی ایران در بهار 96 با پیروزی مقابل ازبکستان توانست به جام جهانی 2018 روسیه راه یابد، مردم چندان خوشحال نبودند و سراسر کشور غرق در شادی بود.

این اتفاق پنجشنبه شب بعد از بازی با عراق و قطعی شدن حضورمان در قطر در سال 2022 رخ داد اما فضای خانه پدر مردی که در هر دو دوره گلش به جام جهانی رفتیم با چهار دوره گذشته متفاوت بود. سال ها.

احترام به مرحوم طارمی

پدر و مادر مهدی طارمی هنوز در بوشهر زندگی می کنند و برای ساکنان محله خود احترام خاصی قائل هستند. هواداران فوتبال بوشهری چهار سال پیش که مهدی درهای ازبکستان را باز کرد و ما به جام جهانی رفتیم، جلوی در خانه پدری شادی کردند تا از صعودشان به جام جهانی خوشحالی کنند و هموطن ملی خود را گرامی بدارند.

اما پنجشنبه شب اوضاع کاملا متفاوت بود و همین افراد به احترام پدرشان و مهدی طارمی ترجیح دادند مقابل خانه مهاجم تیم ملی تجمع نکنند. دایی مهدی، رضا طارمی که از مداحان معروف بوشهری بود، چند روز مانده به بازی ایران و عراق به رحمت خدا رفت و به همین دلیل فوتبالیست های این شهر ترجیح دادند در مقابل منزلشان جشنی با عزت و عزا برگزار کنند. برای خانواده طارمی

گلزنی در لباس عزا

مهدی خودش هم از اتفاقی که برای دایی افتاد ناراحت بود و با ناراحتی وارد اردوی تیم ملی شد اما تمام تلاش خود را برای موفقیت ایران انجام داد و با وجود تمام مشکلاتی که برای رسیدن به اردوی تیم ملی داشت با تمام وجود بازی کرد. یکی از حساس ترین گل های زندگی خود را به ثمر رساند تا برای ششمین بار به جام جهانی راه یابد.

تبریک می گویم

تا ظهر روز جمعه پوسترها و بنرهای زیادی مبنی بر تبریک مهدی طارمی و خانواده اش در بوشهر به چشم نمی خورد اما دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر بلافاصله پس از پایان بازی پیام تبریکی به ملی پوشان به ویژه مهدی طارمی ارسال کرد. صعودی که اگر تست تاج مهدی قائدی مثبت نمی شد با حضور دو بوشهری در تیم ملی انجام نمی شد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما