fall24banner

مخبر: دولت برنامه ایجاد سالانه یک میلیون شغل را با جدیت

[ad_1]

معاون اول رئیس جمهور گفت: نشان می دهد که در مسایل امنیتی، سیاسی، جنگ و بحران هایی مانند سیل و زلزله هر گاه که مردم پای کار آمده اند اهداف مورد نظر حتی محقق شده است.

به گزارش ایسنا، محمدبر صبح امروز پنجشنبه با حضور در صندوق کارآفرینی امید، این 100 واحد را همزمان از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با استانهای مختلف کشور افتتاح کرد و سپس در حضور معاون اول رئیس جمهور تفاهم نامه احیاء واحد اقتصادی غیرفعال و تمامی حقوق محفوظ است.

رئیس جمهور اول رئیس جمهور در آیین تشکیل همزمان با این یکصد اقتصادی غیرفعال و نیمه فعال با بیان اینکه دولت برای تمام واحدهای نیروزایی در کشور برنامه ریزی کرده است، اظهار داشت: اقتصاد کشور در چند سال گذشته با رکود مواجه بوده و چرخ دنده های تولید به سختی بوده است. حرکت‌ها و این امر باعث می‌شود که مسیر ایجاد مشکل باشد، اما به فضل الهی و همکاری، همدلی و فعالیت مردم در این مسیر مصمم و ایجاد یک میلیون شغل در سالی است که از شعارهای رئیس جمهور با جدیت دنبال می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه چند روش برای کار در کشور وجود دارد، بررسی می کند: یکی از این روش ها احداث بنگاه های اقتصادی بزرگ و ایجاد جریان پیشران در روند تولید و توسعه کشور است.

مخبر ایجاد بنگاه های متوسط ​​و همچنین بنگاه های خرد و خانگی را از روش های دیگر ایجاد فرصت های شغلی برشمرد و گفت: ایجاد از طریق هر یک از این روش ها در اقصی نقاط کشور در دستور کار دولت قرار دارد.

معاون اول رئیس جمهور ریاست جمهوری از طریق توسعه فعالیت های دانش بنیان را نیز از روش های دیگر در دست اقدام دولت عنوان کرد و گفت: توسعه فعالیت های دانش بنیان از یکی از مزیت های کشور است و چند جوان، نخبه و خلاق که سرمایه اصلی این حوزه است، در بهترین ها و بهترین کارها برای انجام دادن.

وی با توجه به اینکه دولت برای ساختن از روش های مختلف، برنامه ریزی کرده و برای هر یک از روش ها متصدی و تعیین شده است، اظهار داشت: در تمامی دستگاه های اجرایی برای اجرای پروژه های ایجاد اتاق فکر ایجاد شده و کارها به صورت مستمر دنبال می شود. ، با توجه به محوریت اصلی در این برنامه ها مردم هستند چرا که بدون اتکا به مردم هیچ کاری را نمی توان انجام داد به همین دلیل دولت بسترسازی را برای اجرای برنامه توسط مردم انجام داده است.

وی با بیان اینکه اثبات جهانی شده است، دولت‌ها دارای امکانات خاصی هستند. در کشور خودمان نیز نشان می دهد در مسایل امنیتی، سیاسی، جنگ و بحران هایی مانند سیل و زلزله هر گاه که مردم پای کار کرده اند اهداف مورد نظر محقق شده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از مسیر میانبر جهت دستیابی به رشد اقتصادی گفت: یکی از مسیرهای میانبر همین احیاء واحدهای اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل است چرا که با حمایت و کمک دولت و صندوق کارآفرینی ظرف یکی دو است. به هر حال، این چنین نیست.

مخبر با بیان اینکه با استفاده از روش احیاء واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل می توانم بخش عظیمی از سرمایه های معطل شده کشور را به صحنه بیاوریم اضافه کنید: دستگاه های دولتی و خصوصی مکلف در این زمینه به صحنه بیایند و بانک های عامل نیز نمی توانند نسبت به این برنامه عمل کنند. راستی.

رئیس جمهور اول جمهوری با توجه به دولت تکیه گاهی باشد که مردم باید ایده های خود را اجرا کنند، مشخص کرد: دولت باید کانونی را ایجاد کند که افراد بیکار با امکانات مختصری که خود دارند، از طریق حمایت های دولت صاحب کار و کار ایجاد کنند. شوند.

مخبر در ادامه با اشاره به برخی از دست و پاگیرهایی که از سالیان گذشته وضع شده و باقی مانده اند، گفت: باید قوانین دست و پاگیری که در گذشته وضع شده است و امروز ضروری است برای وجود آنها را شناسایی و نسبت به رفع آنها وجود ندارد. من نمی دانم.

وی برای تسهیل محیط کسب و کار برای مردم محلی کرد و اظهار داشت: گاهی ممکن است یک بنگاه دار برنامه ریزی را برای سرمایه گذاری انجام دهد، اما برخی تحولات و اتفاقات در عرصه های اقتصادی بین الملل به نوسانات قیمت و برنامه های مختلف تبدیل می شود. این است قدرت رب اعیان و رب الارباب و رب الارباب و رب اللّه و خدای رب.

وی از دست اندرکاران نهضت احیاء واحدهای اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل قدردانی کرد و گفت: راه اندازی این واحدها بسیار در توسعه کشور، اشتغالزایی، رضایتمندی و آرامش مردم ایفا می کند.

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیات نهضت احیاء واحدهای تهران نیز حضور دارند، از طریق استانهای اصفهان، و قزوین ارتباط زنده برقرار و مسئول هستند. این بسیار محبوب و بسیار محبوب است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما