آخرین اخبار «جدید قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد به زودی نشستی فوق العاده برای بررسی قصد ترکیه به منظور ساخت پایگاهی نظامی در شمال عراق برگزار خواهد کرد. الزیادی درباره وضعیت امنیتی و افزایش حملات داعش تاکید کرد: این گروه تروریستی هنوز در مناطق گستردهای از عراق دارای هستههای خفته است و هر از گاهی دست به حملات تروریستی می زند. این درحالی است که درآمد 67 میلیارد دلاری اپل- پیش از کسر مالیات- در سال مالی گذشته، به اندازه مجموع بودجه دولت انگلستان برای بخشهای دفاعی و حملونقل بوده است. این طرح بخشی از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری این کشور در برنامه فضایی نوپای خود است. هنر مرگ Art of the Dead: مردی مجموعه ای از هفت نقاشی خاص را خریداری می کند اما نمی داند چه وحشتی را برای خود به راه انداخته است. ترکیه که از ابتدای آغاز بحران سوریه در کنار شماری از کشورهای غربی – عربی در اسفندماه سال ۱۳۸۹ به حمایت از تروریست های تکفیری پرداخت و در چند سال گذشته اقدام به ساخت حدود ۴۰ پایگاه نظامی در شمال سوریه نمود، این بار اعلام کرده که به همین شیوه چندین پایگاه در شمال عراق به منظور مقابله با “پ ک ک” ایجاد می کند.

اخبار جدید اکسو 2020

اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با آندژی سباستیان دودا همتای لهستانی گفت: پیشینه روابط ما با کشور دوست، متحد و شریک استراتژیکمان لهستان، به 6 قرن قبل بازمیگردد. البته مقامات ترکیه این اطلاعات را تأیید نکردند اما رجب طیب اردوغان در ماه فوریه اعلام کرد ترکیه تا ۲۰۲۳ میلادی روی ماه فرود میآید. رجب طیب اردوغان در پیامی به کنگره بهداشت جهانی اعلام کرد تاکنون هشتاد درصد واکسنها میان کشورهای ثروتمند و یا کشورهایی که در گروه کشورهای دارای درآمد متوسط در ردیفهای بالا قرار میگیرند، توزیع شده است. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفت، نیروهای نظامی کشور آخرین تست از پرتاب موشک دوربرد ساخت داخل را به نام “آتماجا” انجام دادند. حتی اگر افراد هیچ اطلاعی از نحوه معامله آن و یا حتی دانشی از بازار رمز ارزها نداشته باشند، به دفعات نام بیت کوین را شنیده اند. امان 1400/02/20 سلام,,,,,, اخبار جدید در مورد مسکن (زیرچشمی نگاه کردن در این بچه ها) من ثبت نام اولیه انجام ندادم لطفاراهنمایی کنید بدون نام 1400/02/15 سلام من سالهای قبل ثبت نام اولیه انجام شده و مابقی کارمون مونده ، لطفا راهنمایی کنید حسینی 1400/02/15 سلام من مرحله اول ثبت نام کردم ولی ادامه ندادم ، لطفا راهنمایی کنید سعید 1400/02/15 آیاسایت سهام عدالت بازخواهدشدیامااون روزونخواهیم دید؟

اخبار جدید ایران

«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه دیروز (جمعه) با تاکید بر این که آنکارا به عملیات نظامی خود در شمال عراق ادامه خواهد داد، تصریح کرده که ترکیه قصد دارد همانند کاری که در سوریه انجام داده در شمال عراق نیز پایگاه نظامی بسازد تا بر اوضاع نزدیکی مرزهایش کنترل داشته باشد. رئیس جمهور ترکیه افزود: ما واکسنهایی را که تامین کرده بودیم با دیگر کشورها تقسیم نمودیم و پس از ساخت واکسن بومی نیز علاوه بر شهروندان ترکیه آن را در اختیار همه جامعه بشری قرار خواهیم داد. در این چارچوب همچنین حق تولید یک هزار و پنج قطعه از جنگندههای اف-۳۵ که بر اساس این قرار داد توسط تولیدکنندگان ترکیهای ساخته میشد به دیگر شرکتهای طرف قرارداد انتقال داده شد. زمانی که ایرلاین ها با تمام ظرفیت پرواز خود را انجام می دهند افزایش قیمت دیگر چه معنایی دارد؟ وزیر خارجه ترکیه از فروش پهپادهای ساخت این کشور به اوکراین دفاع کرد و گفت، این تجارت است و توافق با اوکراین سالها پیش منعقد شد.

اخبار جدید فوتبال

محافظت از این اعتبار و وجهه مسئولیت بزرگی است و از راه خدمت به مردم در دنیا نمایان میشود. ترکیه به عنوان یکی از شرکاء در ساخت جنگندههای اف-۳۵ در این قرارداد در کنار کشورهای آمریکا، انگلیس، ایتالیا، هلند، استرالیا، دانمارک، کانادا و نروژ جای داشت. تارنمای آکسیوس شنبه شب نوشت که این دیدار روز جمعه انجام شد. زیر قست headlines تیتر اخبار روز منتشر شده است. وی در پستی توئیتری و انتشار یک ویدئو از این آزمایش موشکی نوشت: موشک ضد ناو آتماجا ساخت داخل است که در جریان آخرین تست خود و پیش از آنکه عملیاتی شود، شلیک شد و به هدف که یک ناو بود، با موفقیت اصابت کرد. این فصل اولین مجموعه از پایتخت بود که با حجم قابل توجهی از حاشیه و حتی انتقادهمراه شد. ساخت پایتخت ۷ چقدر برای مردم آب میخورد؟ به نوشته وبگاه «یوکرین وایر» « مولود چاووش اغلو » وزیر خارجه ترکیه در نشست خبری در «آتن» پایتخت یونان در پاسخ به انتقادهای روسیه در زمینه فروش پهپادهای «بیرقدار» به اوکراین گفت: «هیچکس نباید از فروش هواپیماهای بدون سرنشین به اوکراین آزرده خاطر شود.

اخبار جدید خط 7 مترو تهران

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اخبار جدید اربعین 1400 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما