آرزو داشتیم بدون دغدغه رئیس فدراسیون شویم

[ad_1]

خبرورزشی: سالهاست که با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از قبل مشخص می شود و همین روسای جمهور تکراری بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه می کنند.

ماجرای مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شرکتی که ادعا می شود حدود 2 میلیون یورو بدهکار است نشان می دهد که مدیران سابق فدراسیون هم در انتخاب سرمربی تیم ملی و هم در پرداخت پول دستاوردهای فاجعه باری داشته اند.

بدون شک بیشتر مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است. یعنی نه تنها مدیران قبلی، بلکه تیم فعلی هم نمی توانند در بخش های مختلف تغییراتی ایجاد کنند. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل وی هنوز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که باید تا پایان سال جدید برگزار شود صحبتی نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا خود را شایسته این انتخابات می دانند. ریاست فدراسیون فوتبال؟

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز شوند. در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شستا پرداخت می شود، تیم ملی در نهایت خوب می شود، مربیان و بازیکنان آرامش نسبی خواهند داشت و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را پشت سر می گذارد؟

سال‌ها با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت‌های استانی، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده بود و همین روسای دوره‌ای به فدراسیون فوتبال تکیه می‌کردند، اما تا امروز هیچ مدیری نتوانسته است صادقی را که می‌گوییم پیدا کند. که ما برای اداره این فوتبال مشکل داریم ما آفریده نشدیم و اگر می توانستیم فوتبال ملی را بچرخانیم این ورزش در چنین روز بدبختی نبود!

آرزو می کنم مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که احتمالاً کاندیدای اصلی ریاست جمهوری هستند، برای لحظه ای تنها بمانند و این بار نه به خاطر منافع شخصی افرادی که همه ما می دانیم که شایسته ریاست فدراسیون هستند. و رؤسای شوراهای مناطق دیگر مانند گذشته به نامزد خاصی در یک ائتلاف از پیش تعیین شده رأی ندادند!

می دانیم که این خواب شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما آرزو حتی برای ما که از شر و شور جوانی گذرانده ایم، اشتباه نیست…

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما