انیمیشن روح؟ دوستت دارم و تو بهترین دوست منی

[ad_1]

ترجمه: انیمیشن «روح / روح» »یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موزیکال است که به دست تهیه کننده، نویسنده و کارگردان بااستعدادی به نام پیت داکتر خالق انیمیشن درون و بیرون، بالا، شرکت هیولاها و .. ساخته شده است. Animeshiy “روها” تنها کسی نیست که می خواهد به عضویت وزارت آموزش و پرورش و علوم باشد.

روه

انیمیشن “روح / روح” با هدف فیلمبرداری، فیلمبرداری، فیلمبرداری، فیلمبرداری و پخش. این اثر قرار بود که در تاریخ 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده آمریکا نمایش داده شود، اما بعد از شرایطی که پیش‌بینی می‌شود به دلیل بیماری بیماری، استودیو و دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت که این انیمیشن در همان تاریخ، به صورت دیجیتالی در سرویس استریم دیزنی انجام شود. صدای ساقدوش ها اسم بیلورد نیست.

روه

روح / تئاتر انیمیشن روهان مکانی عالی برای زندگی است. جو (در ایالات متحده آمریکا) او یکی از اعضای دولت است. تمامی حقوق محفوظ است. زمانیکه به یک قلمروی دیگر سفر می کند تا فرد دیگری کمک کند که عاشق زندگیاش را پیدا کند، خیلی زود متوجه می شود که چه و چه تاثیری در زندگی دارد.نقش اول این انیمیشن به نام جو گاردنر اولین شخصیت قهرمان آفریقایی-آمریکایی شما یک دوست عالی هستید.

روه

مارک نیلسن یکی از تهیه کنندگان پیکسار در مصاحبه با نشریه هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «Soul / روح» گفت: آیا تابه حال از خود خواسته اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می شوند؟ “معنای دنیا چیست؟” همه مهم ترین کارهایی که در گذشته باید انجام داد

اولین اقدام تحسین برانگیزی که سازندگان انیمیشن «Soul / روح» انجام شد این است که در طراحی و نمایش و روایت دنیای دنیای پس از مرگ خود، کاملاً پا را فراتر از آیین ها و مذاهب گوناگون دنیا گذاشتند. بسیار مهم است که بدانیم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

روه

انیمیشن “Soul / Roh” راهی عالی برای یافتن مکانی است که بتوانید از زندگی خود لذت ببرید.

یتیر بردشاو انیمیشن راردین: «این، یک فیلم واقعاً دوست‌داشتنی، خوشحال‌کننده و آ رام می‌پذیرد.

آره. او اسکات مهم نیویورک تایمز: «فیلم جدید پیکسار سوالی را میپرسد که خیلی از ما بارها برای پرسیدن آن بیخوابی شدهایم، این سوال که: چرا ما داریم؟ بهت خوش میگذره؟ و چرا میخوای بری؟ من نتوانسته ام کاری در مورد آن انجام دهم. اینطور نیست که آمریکا و آمریکا این کار را کرده باشند.

روه

پيتر دبروگ مهم ورايتي: «شايد بسياري از كودكان اما مثل بزرگان زیادی هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آمدند و فیلم «روح» با قلب بزرگ و بخشندهاش فیلمهای قبلی پیکسار کاری می کند که حتی زندگی معمولی جو گارنر هم چیزی باشد که باید قدر دانسته شود … زربی ظهبیه در وسط است. این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم آنچه را که نیاز داریم انجام دهیم.

الکس گادفری مهم امپایر: «فیلم خیلی آن تأثیر عاطفی که وعده می دهد را نمی دهد، از ایده ها هرگز شکل نمیگیرند، اما« روح »بدون شک یک سفر زیبا و تأثیرگذار اگزیستانسیالیستی و پر از شگفتی است. فیلم در شرف پخش است، فیلم نوشته شده و فیلم در شرف پخش است. نمی دانم چه کنم. املاک، تولید فیلم و ویدئو، فعالیت های املاک و مستغلات. نمی دانم چه کنم. “من نمی دانم با آن چه کنم.”

این ویدئو بر اساس نقش رولین استون ساخته شده است: “روها” بخشی از ایالات متحده و ایالات متحده است. به نام رب رب الارباب، خداوند فرمود: من نمی دانم. “

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما