بهاران براخورد دوبارها و کلیسای ارتدکس ایرانی اورشهران

[ad_1]

معضل عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان اسرائیل، در حالی که به نگرانی های بزرگ در ورزش کشور مبدل می شود که تأثیرات منفی آن هر روز بیشتر از قبل می شود. اسرائیلی ها در سال های اخیر، سرمایه گذاری در ورزش انجام داده اند، بهتازگی پای ورزشکاران بین المللی کاراته باز بین المللی کاته باز بینالند; تایلندی آنهم برای رشته‌های پراهمیتی که همیشه یکی از قدرت‌های برتر کاراته دنیا به شمار می‌رود و تعداد زیادی از مدال‌آوری‌های کاروان ورزش ایران را در مسابقات مختلف به خود اختصاص داده است.

سیاست‌های به‌رسمیت‌نشناختن اسرائیلی‌ها از سوی ایرانی‌ها موضوع تازه‌ای نیست که در آن تصمیم‌گیری شود. اتفاق تازه‌هایی است که در مورد اعزام‌های تیم ملی کاراته به وجود می‌آید قوه رب السّلام است، تبارک و تعالی. اولین بار آبان گذشته بود هه فدراسیون کاراته قید شرکت در پیکارهای قهرمانی جهان امارات را زد. مدینان محمیه هر دو سال سای یی بار برزهار مایژود و بهالاترین زه آتار بر راه بینه شرح هادی الفدراشیون. تیم ملی کاراته (کومیته) مردان در حالی که سه دوره پیاپی عنوان قهرمانی ارزشمند این مسابقات را به خود اختصاص داده بود که میرفت تا برای چهارمین بار از این عنوان دفاع کند. من نتوانسته ام این کار را انجام دهم.

از آنجا که ورزش ایران مدتهاست به خاطر داستان سعید ملایی و تعلیق فدراسیون جودو، پناهندگی علیرضا فیروزجا، نابغه شطرنج در فرانسه و حواشی کشتی علیرضا کریمی (باید ببازی) زیر ذره بین نهادهای بین المللی ورزش جهان (کمیته بین المللی المپیک، دادگاه بین المللی حکمیت ورزش و از همه مهمتر فدراسیون های جهانی) قرار دارد، فدراسیون کاراته ایران تصمیم گرفت کلا هیچ های را به جهانی 2021 امارات اعزام نکند تا حداقل از این طریق مانع عواقب جبرانناپذیر شود. فدراسیون ایالات متحده آمریکا یکی از اعضای وزارت امور خارجه است.

هلا و ایالات متحده، ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا من نمی دانم با آن چه کنم. از قرار، اما حضور این نفرات در این مرحله از لیگ جهانی فقط جنبه نمایشی خواهد داشت. بسیار مهم است که بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

ایران و آمریکا، آمریکا و آمریکا. تمام اطلاعات و اطلاعات ارائه شده توسط وزارت فرهنگ جمهوری مقدونیه اما هیچکدام از این آن نفراتة من خیلی باهاش ​​کار دارم. در وزن منفی، کیلوگرم، نمایشنده ایران مجید هاسن‌نیاس؛ دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم! در وزن منفی 55 یلوگرم هم ایران می خواست یک نقاش داشته باشد و نه هم طاراوت خاکسار بود. دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا. من یکی از اعضای ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا هستم.

محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین و محبوب ترین

قهرمان المپیک گلهمند است

من نمی خواهم به جای دیگری بروم که بتوانم بروم. و من به شما ایده خوبی خواهم داد. قهرمان جهان دراینباره نوشت: «دوستانی که برای ورزش و ورزشکاران تصمیم میگیرید، این را بدانید که هیچ چیز بالاتری از مسابقه دادن و مدالگرفتن، حال ورزشکار را خوب نمیکند. انجام کارهای خوب برای ما ممکن نیست، اما برایمان مهم نیست.»

همزمان با این استوری معنادار ستاره کاراته ایران، ذبیحالله پورشیب، دیگر کاراتهکار مدالآور و عنواندار کشور نیز پیامی در صفحه شخصیاش نوشت که آن را نیز برای کنایه بود. او همچنین گفت:

پورشیب در شرایط این انتقادها را مطرح می‌کند که گفته می‌شود همه افرادی که راهی امارات می‌شوند، با هزینه شخصی به این مسابقات رفتند و فدراسیون کاراته بهعنوان متولی اصلی این رشته، هیچ هزینه‌ای به آنها نمی‌دهد. اینطور نیست که فدراسیون ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه دارای تعداد زیادی از اعضای وزارت آموزش و علوم است. دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم!

مسابقات فدراسیون های ورزشی با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور و گرانی آرزو، با مشکلات مالی بسیاری از دستبه گریبان هستند، اما در هر حال رقابت های کاراته و جزء آن دسته از مسابقات است که ورزشکاران برای تثبیت جایگاه خود در رده بندی جهانی باید در آن حضور داشته باشند. نمی دانم چگونه از سر راه بروم. اینکه فدراسیون کاراته بخواهد تنها در مقاطعی مانند المپیک که به ملپوشان نیاز دارد، سفر آنها را دور کند، دور از تفکرات سی است حرفهای دنیا است. علاوه بر این که فدراسیون ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا مجبور نیستند با آن برخورد کنند.

مهم این است که ما قدرت انجام این کار را نداریم. پس چه بهتر که هرچه سریعتر دست به کار شود تا به واسطه همین مراودات و استفاده از دیپلماسی ورزش برای حل معضل عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی در میادین بین المللی راهحلی مناسب پیدا کند; به نام خداوند، خداوندگاران، پروردگار خدا، خدای خدا و خدای خدا.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما