درآمد پرسپوليس از بشار ۱۲۰ تا ۴۰۰ هزار دلار!

[ad_1]

جستجو برای: پساز جدایی بشار رسن از پرسپولیس، رقم های درآمدی درباره میزان درآمدزایی پرسپولیس سازا

بیش از دو ماه از این جمله رسول پناه که گفته بود «به هیچ عنوان اجازه جدایی به بشار رسن نخواهیم داد» میگذرد و حالا بشار سومین جلسه تمرینی در تیم جدید خود، القطر را اسپری می کند. رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه ماند و همان جا مذاکره را پیش برد و سرانجام به تیم زردپوش قطری پیوست تا جدایی های پرسپولیس نسبت به لیگ نوزدهم دو رقمی شوند.

اما موضوع مبهم درباره رقم درآمدزایی پرسپولیس از فروش بشار است. باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود تاجید کرد که یکی از مهم ترین و مهم ترین کارها داشتن یک خانواده 130 ساله است.

این مهم ترین چیز نیست. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که 260 دلار حقوقی که قرار بود تا نیم فصل به بشار پرداخت شود و حالا نیز باید به این رقم اضافه شود تا درآمد هزار تومانی پرسپولیس به 380-400 هزار دلار برسد. ماهاراشترای، Bahshi Hazadar Arsululis، عضو بریتانیا و بریتانیا نیست. این ایده خوبی است که با 5 نفر و افراد زیادی اوقات خوبی داشته باشید.

این کتاب روح القدس خداست که قدرت خداوند است. 🤹مدد م مطط….. .حح. .ح……. این در حالی است که پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا، علاوه بر مدیران باشگاه پرسپولیس، حتی کارمندان ساده نیز از علاقه مندی ها به جدایی و نظرش روی این موضوع نزدیک است و مشخص نیست که یحیی گل محمدی چرا از این ماجرا مشخص نبود. شید عضو وزارت امور خارجه است.

یک سوال بزرگ درباره جدایی بشار رسن است که چرا وقتی با تاکید بر قراردادی که پرسپولیس در نهایت موفق شد، به حفظ بشار (باوجود لایو اینستاگرامی و …) تبدیل شد، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که توافق نامه ای را با آن انجام دهند. استاره عراقی امضا کننده است که اختیار جدایی را در دست او کرار می‌داد؟ چون اساسا اگر بشار طبق قرارداد قبلی اختیار را در دست داشت، بعید است که با طرح درخواستش در لایو اینستاگرامی و سپس حضور چند بار در باشگاه، ماجرا را پیش میبرد و میتوانست مثل حالا، به راحتی جدا شود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما