راهنمای خرید و نصب آنتی ویروس موثر برای

کلیه محصولات فروشگاه اورجینال کی دارای ضمانت بهترین قیمت و همچنین گارانتی 100% بازگشت وجه میباشند. کاربران گرامی می توانند تجربه‌ی چندین ساله‌ی این مجموعه را ، در صفحه‌ی مقایسه آنتی ویروس ها ملاحظه فرمایند و در انتخاب آنتی ویروس مناسب ، راهنمایی های لازم را دریافت کنند. فروشگاه اینترنتی آفیس ارائه دهنده سخت افزار و نرم افزار های اورجینال مایکروسافت و مایکروسافت آفیس می باشد.

آنتی ویروس، یکی از ابزارهای ضروری برای حفاظت از رایانه شخصی شماست. با توجه به افزایش استفاده از اینترنت، خطرات مربوط به ویروس ها و نرم افزارهای خبیث نیز بیشتر شده است. در این مقاله، به شما نحوه خرید و نصب یک آنتی ویروس موثر را آموزش می دهیم.

خرید آنتی ویروس

1. انتخاب آنتی ویروس

تمامی لایسنس های ارائه شده در وب سایت نودسرو ارجینال بوده و به صورت مستقیم به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو کنید. تمامی همکاران و نمایندگان فروش موجود در کشور نیز جهت همکاری می توانند با نودسرو همکاری کنند. بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزار آنتی ویروس هنوز تعاریف بدافزار را مستقیماً در دستگاه شما دانلود می‌کنند و فایل‌های شما را در جستجوی موارد مشابه اسکن می‌کنند.

اولین قدم برای خرید یک آنتی ویروس موثر، انتخاب یک نرم افزار معتبر است. در بازار، محصولات متعددی وجود دارند که ادعا می کنند برترین و بهترین هستند. برای جلوگیری از سوءاستفاده، معتبرترین شرکت های تولید کننده آنتی ویروس را پیشنهاد می کنیم. به عنوان مثال، شرکت های Norton، McAfee و Avast از جمله برندهای معتبر هستند.

مشاوره خرید موبایل

2. تحقیق و بررسی

کاربران باید اسکن ها و به روز رسانی ها را به صورت دستی انجام دهند و معمولاً نسخه های رایگان نرم افزار آنتی ویروس در برابر پیوند به وب سایت های مخرب یا کدهای مخرب و پیوست های ایمیل ها محافظت نمی کنند. در زمان خرید آنتی ویروس باید دقت کنید تا نرم افزار مناسب را تهیه کنید. ارائه دهندگان محبوب محصولات آنتی ویروس رایگان و تجاری شامل AVG Technologies، Kaspersky، Malwarebytes، McAfee، Norton و Trend Micro هستند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما عزیزان میتوانید آن را خرید فرمایید آنتی ویروس اورجینال ای ست (نود32) میباشد. آنتی ویروس ای ست نود32 از سال 1380 به صورت رسمی در ایران وارد و به صورت پکیج آنتی ویروس اورجینال به فروش رسید که با خرید بالای ایرانیان مواجه شد.

پیش از خرید یک آنتی ویروس، باید تحقیقاتی انجام دهید. نظرات کاربران و بررسی های مستقل را مطالعه کنید تا در مورد عملکرد و قابلیت های این نرم افزارها اطلاعات کافی داشته باشید. همچنین، می توانید به سایت های معتبری مراجعه کنید که لیستی از آخرین آنتی ویروس ها را منتشر می کنند و به توصیه های آنها عمل کنید.

خرید لایسنس eset دو کاربره کامپیوتر

پس برای انتخاب و دانلود برنامه ها حتما در سایت های معتبر به تحقیق بپردازید و برنامه های خودتان را از سایت های معتبر دانلود و استفاده کنید. همچنین همیشه به یاد داشته باشید که هر اخطاری از طرف مرورگر یا ایمیل شما مبنی بر وجود ویروس برروی کامپیوتر شما ساختگی و جعلی است. ۱- آنتی ویروس های خانگی و عادی
۲- آنتی ویروس های شرکتی حرفه ای
۳- آنتی ویروس های تحت شبکه سازمانی
۴- آنتی ویروس تحت شبکه برای شبکه های بسیار بزرگ و با ویژگی های امنیتی خاص. اینترنت سکیوریتی علاوه بر فایروال، به طور خودکار از رایانه شما در برابر ترافیک شبکه مخرب محافظت می کند و تهدیدهای آشکار شده توسط الگوهای ترافیک خطرناک را مسدود می کند. شما می توانید هر نرم افزار اورجینالی را که مد نظر دارید، از قبیل فوتوشاپ اورجینال، اتوکد اورجینال و هزاران نرم افزار مهندسی و تخصصی دیگر را از طریق باما سافت تهیه بفرمایید.

3. آزمایش نسخه رایگان

زیرا برای پیدا کردن نسخه اورجینال این آنتی ویروس قدرتمند باید از منبع ارائه دهنده آن کاملاً مطمئن باشید. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا حسابهای بانکی ما اهمیت بسیاری برای ما دارند و اگر آنتی ویروس اورجینال خرید نکنیم ممکن است اطلاعات حسابهای بانکی ما هک شود و دارایی های ما به خطر بیوفتد. شرکت مک‌آفی McAfee در کالیفرنیا قرار دارد در سال ۱۹۸۷ توسط جان مک‌آفی تاسیس شد.

قبل از خرید نسخه کامل یک آنتی ویروس، می توانید نسخه رایگان آن را آزمایش کنید. بسیاری از شرکت ها، نسخه های رایگانی از محصولات خود را ارائه می دهند که می توانید آنها را دانلود و نصب کنید. این به شما اجازه می دهد تا قبل از خرید، عملکرد و قابلیت های آنتی ویروس را بررسی کنید.

4. خرید و نصب

فروشگاه اورجینال کی لایسنس آنتی ویروس اورجینال 100% اصل با بهترین و ارزانترین قیمت به شما تحویل میدهد تا شما بتوانید آنتی ویروس خود را با اطمینان خرید نمایید. در صورت خرید آنتی ویروس اورجینال از اورجینال کی آپدیتهای آنتی ویروس شما به صورت اورجینال از سرور اصلی شرکت های کسپرسکی ، ای ست نود32 ، بیت دیفندر ، نورتون سیمانتک و اف سکیور دریافت خواهید کرد. فروشگاه اورجینال کی برگشت 100% مبلغ پرداختی جهت خرید آنتی ویروس اورجینال را در صورت بروز مشکل در آنتی ویروس اورجینال تضمین میکند.

پس از انتخاب آنتی ویروس مورد نظر، می توانید به سایت رسمی شرکت تولید کننده مراجعه کرده و نسخه کامل را خریداری کنید. اطلاعات لازم را وارد کنید و فرآیند خرید را تکمیل کنید. پس از خرید، نرم افزار را دانلود و نصب کنید. در طول فرآیند نصب، دستورالعمل های مشخصی را دنبال کنید.

در صورت نصب مجدد سیستم عامل ویندوز ، امکان استفاده مجدد از لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus و فعالسازی آن میباشد. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا هزینه خرید آنتی ویروس اورجینال از هزینه تعمیر یک کامپیوتر ویروسی که آنتی ویروس اورجینال نداشته کمتر است. و اما آنتی ویروس اورجینال دیگری که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید آنتی ویروس اورجینال سیمانتک یا همان نورتون میباشد. در این فروشگاه آنتی ویروس اورجینال نورتون سکیوریتی مورد نقد و بررسی قرار گرفته اما فروش آن به دلیل عدم آپدیت در ایران متوقف شده و خرید آن توسط شما امکان پذیر نیست. برخی از فروشندگان نرم افزار آنتی ویروس نسخه های اولیه محصولات خود را بدون پرداخت هزینه ارائه می دهند. این نسخه‌های رایگان عموماً محافظت اولیه آنتی‌ویروس و جاسوس‌افزار را ارائه می‌کنند، اما ویژگی‌ها و حفاظت‌های پیشرفته‌تر معمولاً فقط برای مشتریانی که پول پرداخت می‌کنند در دسترس هستند.

5. بروزرسانی و اسکن منظم

با این حال، با گسترش بدافزارهای دیگر، نرم افزار آنتی ویروس شروع به محافظت در برابر سایر تهدیدات رایانه ای کرد. برخی از محصولات همچنین دارای محافظت در برابر URL های مخرب، هرزنامه و فیشینگ هستند. ESET Smart Security نود ۳۲ یکی از آنتی ویروس هایی که همیشه محبوبیت های خود را داشته است. نسخه جدید آنتی ویروس ESET Smart Security یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده است و در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمی کند و البته نسخه رایگان هم ندارد، عالی کار می کند، نیازی به سخت افزار قوی ندارد، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد.

برای حفاظت موثر از رایانه خود، باید آنتی ویروس را به‌روز رسانی کنید. شرکت های تولید کننده بسته های به روزرسانی را برای مشتریان خود ارائه می دهند که شما باید آنها را دانلود و نصب کنید. همچنین، به منظم اسکن کردن سیستم خود با استفاده از آنتی ویروس بپردازید تا هر گونه تهدید را شناسایی کرده و از بروز مشکل جلوگیری کنید.

  • حفاظت از سازمان ها در برابر شناسایی و مقابله و حذف سریع آن ها و نیز پاک کردن آثار بر جای مانده از آن ها از وظایف مهم آنتی ویروس های سازمانی یا همان شبکه است.
  • نسخه‌های ممتاز نرم‌افزار آنتی‌ویروس اغلب شامل مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی نقطه پایانی هستند که ذخیره‌سازی آنلاین امن، مسدودکننده‌های تبلیغات و رمزگذاری فایل را فراهم می‌کنند.
  • لطفاً پیش از خرید محصول ، از سازگار بودن آن با کامپیوتر یا تلفن همراه خود مطمئن شوید سپس اقدام به خرید نمائید.
  • برای اطمینان از صحت عملکرد امنیتی نرم افزارهای آنتی ویروسی که در محیط شرکتها نصب میگردند، این مهم است که از قابلیتها و توانائی های آنها آگاه باشیم.
  • متأسفانه، ما اغلب انتظار داریم که داده های آنلاین ما بدون خرج کردن، ایمن باقی بماند.

اما مصرف‌کنندگان باید روی ویژگی‌هایی مانند حفاظت از سرقت هویت، امنیت تلفن همراه، و گزینه‌های پشتیبانی در مورد امنیت داده‌هایشان نیز پافشاری کنند – ویژگی‌هایی که معمولاً در راه‌حل‌های رایگان وجود ندارند. توصیه تیم پی سی باز به شما همراهان عزیز خرید آنتی ویروس نود 32 است باکیفت است به هیچ عنوان از نمونه های رایگان استفاده نکنید. برای بسیاری از کاربران، مخصوصاً آن دسته از کاربرانی که کامپیوتر آن‌ها کمی قدیمی شده است، این مسئله مهم است که آنتی ویروس نصب شده، سبب کـُندی عملکرد کامپیوترشان نشود. اما نباید فراموش شود که هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، ایجاد و حفظ امنیت است. طبیعی است که وقتی آنتی ویروسی، برای محافظت از سیستم شما، درگیر پیاده‌سازی روش های تعریف شده‌اش است، مقادیری از منابع CPU شما را اِشغال می کند و این امر، کــُندی نسبی سرعت سیستم را به دنبال دارد. زیرا کامپیوترهای امروزی کهCPU آن ها از تکنولوژی Core بهره‌مند است (نظیر Corei5 یا Corei7)، کمتر دچار افت سرعت می شوند.

در نهایت، حفاظت از رایانه شخصی شما امری حیاتی است. با خرید و نصب یک آنتی ویروس موثر، می توانید از سرقت اطلاعات و آسیب به سیستم خود جلوگیری کنید. اطلاعات فوق را در نظر بگیرید و با دقت به انتخاب و خرید آنتی ویروس بپردازید.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما