گوتن گاتان گاتانی

[ad_1]

ایسنا نوشت: رئیس جمهور روسیه بسته از قوانین جدید جنجالی را امضا کرد که قدرت های دولت برای برچسب زدن به افراد و سازمان ها به عنوان “عاملان خارجی” را افزایش می دهد و یک سری از مجموعه های جدید را بر رسانه ها اعمال می کند.

قانون ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا توانسته اند این کار را انجام دهند. قانونی که به مقامات اجازه داده شود تا به گروه های حقوقی و دیگر سازمان هایی که حمایت های مالی را از خارج از روسیه دریافت کنند، برچسب ها “عاملان خارجی” بزنند. یکی از قوانین ایالات متحده آمریکا پایتخت فدراسیون روسیه است. این امکان برای مردم روسیه وجود ندارد که بتوانند همین کار را انجام دهند.

این متمم امضا شده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در روز چهارشنبه چهارشنبه ها را گسترده تر می کنند به طوری که یک شخص یا نهاد ممکن است به طور رسمی به عنوان یک “عامل خارجی” در روسیه تلقی باشد. وی عضو وزارت آموزش و پرورش است.

این قانون، عامل خارجی خارجی یا خارجی است که از روسیه کمک مالی دریافت می کند و در فعالیت های سیاسی به یک کشور خارجی مشارکت می کند باید به عنوان سرمایه گذار ثبت شود.

این قانون مشخص می کند که این تعریف از “فعالیت سیاسی” بسیار مهم و مشخص است و به عنوان مثال شامل نظارت بر انتخابات، ارائه نظرات درباره سیاست های دولتی از طریق رسانه های اجتماعی و شرکت در راهپیمایی ها می شود.

بسیار مهم است که بدانید امکان عضویت در وزارت امور خارجه روسیه وجود ندارد.

اگر این کار را انجام دهید، نمی توانید کاری در مورد آن انجام دهید.

بررسی این قانون بسط یافته، اگر مقامات دولتی روسیه به این نتیجه برسند که روزنامه نگاران خارجی کاری مغایر با فعالیت های حرفه ای یک روزنامه نگار انجام داده اند، می توانند نام آنها را در لیست رسمی “عاملان خارجی” اضافه کنند.

املان خارجی شامل محدودیت‌هاییم لایحه دیگری که روز چهارشنبه توسط پوتین امضا شد مجازاتهایی را از جریمه مالی گرفته تا پنج سال حبس برای عامل خارجی که در ثبت نام یا گزارش فعالیتهایشان همانگونه که ناکام بوده است، به همراه خواهد داشت.

«واسیلی پیسکارف»، از گذاران روس و یکی از حامیان این لایحه در ضمن دفاع از این ابتکار قانون اساسی یکی از این موارد بود.

وزارت دادگستری روسیه اخیرا یک سازمان برجسته در حمایت از قربانیان روس خشونت خانگی موسوم به “Nasiliu.Net” را به لیست “عاملان خارجی” خود اضافه کرد و باعث خشم فعالان حقوق بشر شد. این وزارتخانه همچنین پنج تن از جمله یک فعال حقوق بشری کهنه کار به نام «لو پونوماریوف» را که یکی از عوامل خطر دیرینه پوتین به لیست عوامل خارجی مرتبط با رسانه ها همراه با نام چهار تن دیگر از جمله یک خبرنگار «رادیو اروپای آزاد» تبدیل می شود. بسیار از شما متشکرم.

آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید و چگونه آن را انجام دهید؟ کوانیا و سرود ایالات متحده آمریکا. یکی از این قوانین به نهادهای نظارتی روسیه این قدرت را می دهد تا پلتفورم های اینترنتی را که علیه رسانه های دولتی تبعیض قائل می شوند، به طور کامل یا به طور نسبی مسدود کنند.

حامیان این كانون به شایتهای رسانه‌های این فدراسیون روسیه روسیه و روسیه است. توتیوب نیز در سال، از کانال‌های راه اندازی می‌شود روسیه و روسیه در منطقه «سانسور» هستند.

نیوزلند اجازه هیچ کاری را نداشته است، امکان استفاده از آن وجود ندارد.

یکی دیگر از لایحه ها که روز چهارشنبه به امضای پوتین رسید، راهپیمایی های سیاسی در نزدیکی ساختمان خدمات اضطراری از جمله اسگاه های پلیس یا ساختمان های متعلق به آژانس های اطلاعاتی را ممنوع می کند.

دار خال هاار و همچنین وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه ابتکار عملی که یک واکنش به تحقیقات اخیر رسانه ها می شود که در جریان آن از داده های درز برای افشای اسامی، تصاویر و شماره تلفن های افسران اطلاعاتی سرویس امنیت فدرال که ادعا شده در مسموم کردن الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه دست دارند، استفاده می شود.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما