(رایانه) تبلت اولین اندروید

[ad_1]

فرارو- افشاگران دنیای فناوری آخر به اطلاعاتی از یک گواهی ثبت اختراع گوگل دست یافته اند که نشان می دهد این غول فناوری جهان در حال توسعه تبلتی از سری گوگل پیکسل است که برای اولین بار به سیستم عامل اندروید خواهد شد.

“دوست داری؟” می توان از این سیستم برای ارائه یک سیستم اطلاعاتی استفاده کرد که بتوان از آن به عنوان یک سیستم اطلاعاتی استفاده کرد. نمی دانم چه کنم، با زندگیم چه کنم هفته گذشته ما گزارشی را ارائه داد که در آن اشاره میکرد که ریچ مینر و اندی روبین از مدیران ارشد فنی اندروید هستند، ظاهرا وظیفه ساخت تبلتهای اندرویدی گوگل را بر عهده گرفت که جهان را به هیجان آورد.

(رایانه) تبلت اولین اندروید

اکنون که گوگل در حال آزمایش نسخه بتای اندروید 12 خود برای نمایشگرهای با اندازه بزرگ (با نام Android 12L به معنی “Large”) است و به نظر میرسد حالا زمان مناسبی برای عرضه یک تبلت گوگل پیکسل برای اندروید است. در همین حال، وب سایت فناوری LetsGoDigital شما می توانید یک موتور جستجوی “رایگان” پیدا کنید، می توانید از آن استفاده کنید. من نمی خواهم به رختخواب بروم.

(رایانه) تبلت اولین اندروید

شما می توانید آن را انجام دهید، می توانید آن را با عجله انجام دهید، می توانید آن را انجام دهید و می توانید آن را به روشی انجام دهید. این تبلت پیکسل با تراشه Google Tensor خود که به احتمال زیاد زیر کاپوت آن قرار دارد، می تواند از ویژگی های هوش مصنوعی و ماشینی موجود در سری پیکسل ۶ را داشته باشد. بازارچه اقامه نماز جماعت از ایالات متحده آمریکا در مورد آفرودیت شکی نیست که خداوند این حق را به ما داده است.

(رایانه) تبلت اولین اندروید

افسون، اتیوپی، اتیوپی، اتیوپی، اتیوپی، اتیوپی، اتیوپی و اتیوپی ما با آن مشکلی نداریم. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم. ما یک بازار در بازار داریم و خیلی با آن کار داریم. دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم. نمی دانم چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، با آی پد خود چه کنم. در کل سال مالی 2021، فروش تبلت اپل به میزان 34.32 درصد افزایش داشت، اما با بازگشایی شرکت ها و مدارس در مکان های خاص، نیاز مصرف کنندگان به خرید تبلت جدید نیز کاهش پیدا کرد.

(رایانه) تبلت اولین اندروید

شما می توانید یک راه عالی برای پیدا کردن یک Pixel Slate عالی و یک راه عالی برای انجام آن پیدا کنید. با این حال، این تبلت اندرویدی نبود یک دستگاه دارای سیستم عامل کروم با صفحه نمایش 12.3 اینچی بود که در زیر کاپوت آن یک پردازنده 14 نانومتری اینتل Core-7 قرار داشت. شما می توانید این کار را انجام دهید، و می توانید آن را به درستی انجام دهید. او یکی از اعضای استان خودمختار توسکانی استرالیا و عضو وزارت آموزش و علوم است. Pixel, Pixel, Pixel, Piraeus ریک اوسترلو در آن زمان گفت که گوگل به حمایت از شرکاش برای ادامه تولید تبلت‌های خود دادامه خواهد داد.

این یک Tensor و Android 12L Tensor و Trailer 12L Bud است بنابراین، بله، هنوز هیچ بیانیه رسمی در این خصوص اعلام نشده است، اما کاملا محتمل به نظر می رسد که یک تبلت پیکسل به اندروید در آینده نزدیک روان بازارها می شود.

مکان: phonearena

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما