مشاور تحصیلی کنکور در رشت

در سال کنکور فرد با سوالات زیادی رو به رو است از جمله: از کدام کتاب استفاده کنم؟ البته اگر به مدرسه می روید یا از لحاظ زمانی فقط نیمی از روز را در اختیار دارید میتوانید در هر روز سه الی چهار عنوان کتاب و درس را در دستور خود قرار دهید. البته این انتظار بجایی نیست که از مشاورین تحصیلی توقع داشته باشیم که بر روی مفاهیم درسی تسلط داشته باشند اما حضور مشاورینی نظیر سیناتهرانی که بر کلیه مفاهیم درسی اشراف دارند زنگ خطر را برای سایر مشاورین برجسته به صدا درآورده است. نمیخوام اسم بیارم ولی یه روز توی جشنواره تقدیر از رتبه برتر ها بودم خیابون انقلاب تهران و وقت این بود که بچه ها برن سلف دانشگاه غذاشون رو بگیرن و این جشن داشت یکم طول میکشید ، آقای رییس داد میزد کجا دارین میرین ؟ به طور مثال داوطلبی را در سالهای دور می شناختم، که خانوادهاش اصرار زیادی برای ورود او به دانشکده حقوق داشتند ولی به نظر من بعد ازانجام تست ها و آزمون هایی که از وی گرفتم متوجه شدم، که کوچکترین علاقهای به علم حقوق و در انتها وکیل شدن و انجام کارهای سخت وکالت در دادگاه ندارد و به اعتقاد من وی در زمینه حسابداری استعداد خوب و عجیبی داشت، اما به اصرار خانواده و تسلیم شدن اش به خواسته آنان وارد رشته حقوق حقوق و متعاقب آن وکالت شد، ولی تا آن جایی که با این شخص در تماس بودم، هیچگاه رضایتمندی خوبی از شغل و رشته تحصیلی نداشت و تا جایی پیش رفت که وکالت را پس از تحمل آن همه سختی برای کسب کردنش کشیده بود را رها کرد.

پس بهتر است مشاور خصوصی تحصیلی شما بجای ماهی دادن به شما ماهی گیری بیاموزد. پس بلافاصله متن زیر را بخوانید! درست است که لازم است شما بتوانید به دروس مورد نظر هم تسلط یابید اما قطعا آنچه مطالعه می نمایید را باید به درستی بتوانید بخوانید تا تسلط کافی را بر این مسائل داشته باشید. بنا دارم در رشته پزشکی تحصیل کنم و امیدوارم فرزندان این استان با برنامهریزی دقیق بتوانند در کنکورهای بعدی حائز بهترین رتبهها شوند. حرف آخر خوب با هم ۱۰ ویژگی مشاور تحصیلی کنکور رو بررسی کردیم امیدوارم که بتونین با این نکات بهترین مشاور کنکوری را انتخاب کنین. همین که این مسیر را طی کرده باشد و از مشکلات مسیر آگاهی داشته باشد کافی است. مهارت های زیادی است که داوطلب برای موفقیت باید آن ها را به خوبی بداند. بعضی افراد توقع دارند با درصدهای خیلی پایین و روش مطالعهی اشتباه مشاور هر روز به آن ها انگیزه بدهد و بگوید تو حتما رتبه بسیار خوبی بهترین مشاور کنکور کسب خواهی کرد. این مورد یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم به هیچ وجه از برنامه ریزی های آماده رایگان و یا حتی برنامه ریزی های آماده ای که متاسفانه برخی موسسات و افراد کم آگاه می فروشند و برای کلیه داوطلبان برنامه یکسانی تجویز می کنند استفاده نکنید.

همانطور که گفته شد موقعیت افراد با هم متفاوت است. اما یکسری نکات در رابطه با برنامه ریزی صحیح اصولی وجود دارد که رعایت این اصول باعث دسترسی راحت تر به موفقیت خواهد شد. اگر بدون مشاوره و برنامه ریزی درست قدم در این مسیر بگذارید، زیاد نمی توانید روی موفقیت خود حساب کنید. برای کسب مشاوره تخصصی، آشنایی بیشتر با پکیج های کنکوری و برنامه ریزی با ما در تماس باشید. به دلیل بالا بودن هزینه های مشاوره حضوری در کرج به فکر راه اندازی بستری بودیم تا با هزینه کمتر و بدون فوت وقت به مشاوران دسترسی داشته باشید. دانشجوی پزشکی شدن در سن بالا و پزشکی خواندن در سن بالا باید با نگاهی واقع گرایانه صورت پذیرد. موفقیت در کنکور ، به عوامل بسیاری بستگی دارد ، داشتن مشاور تحصیلی و برنامه ریزی برای درس خواندن ، از عوامل اصلی است ، چراکه دانش آموز با داشتن مشاور ، علاوه بر دریافت مشاوره فردی و انگیزشی ، برنامه ریزی ، روش مطالعه و ساعت مطالعه را دریافت میکند . مشاوره تحصیلی به دانش آموزان کمک می کند تا ارزش تحصیل و آموزش را فرا گیرند.

آموزش این مهارت ها بر عهده مشاور است که باید کم کم به شخص آموزش داده شود. دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. به طور کلی باید اشاره کرد که آموزشگاه هما برنامه محور است,یعنی فعالیت های آن به صورت برنامه ریزی شده انجام می گیرد این برنامه ریزی هم در استراتژی خود مجموعه و هم فعالیت های دانش آموزان به وضوح دیده می شود. مشاور باید در همان جلسات اولیه این موضوعات را به شما اطلاع دهد تا از سردرگمی شما جلوگیری شود. اساسی ترین ویژگی یک مشاور خوب پیگیر بودن اوست به این معنا که باید چک کند فرد برنامه خود را به خوبی انجام داده یا نه و اگر مشکلی در روند مطالعه پیش آمده با کمک خود داوطلب آن مشکل را برطرف کند. تا اخر این متن با من باشین و با چند ساعت وقت گذاشتن آینده خودتون رو بسازین !

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهترین مشاور کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما