ممنوعیتی دیگر در مشهد؛ بازی گی شد!

[ad_1]

بر اساس دستور معاون دادستان و انقلاب مشهد، برگزاری بازی در قهوه خانه های مختلط سطح شهر ممنوع است.

«بر اساس دستور معاون دادستان مشهد و انقلاب، برگزاری هرگونه بازی مختلط در کافه بازی ها ممنوع است. «در صورت عدم رعایت، مهر واحد صنفی و رئیس واحد صنفی باید مسئولیت شخصی داشته باشند.» انتقاد در فضای مجازی.

مرتضی اسکافی، رئیس انجمن تولیدات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد با تایید این نشریه اظهار داشت: در سال 1397 کافه ها و بازی ها به اتحادیه فرآورده های فرهنگی، بازی و سرگرمی واگذار شد. در این مدت جلسات متعددی با صاحبان و بازیگران آنها برای حل مشکلات این سریال ها برگزار کردیم. بسیاری از مشکلات حل شده است، اما دادستان معتقد است که هنوز مشکلات وجود دارد.

وی افزود: با دستور اسماعیل رحمانی معاون دادستان مشهد و سرپرست دادسرای 6 مشهد کلیه قهوه خانه های مشهد پلمب و یا اخطار شده است. کافه ها و زمین های بازی متعهد به خدمت رسانی به مردان و زنان در شیفت هستند.

اسکافی با اشاره به تعطیلی تمام قهوه خانه ها و شهربازی های مشهد گفت: در مشهد 40 مجتمع به نام کافه و شهربازی داریم که همگی در حال حاضر تعطیل هستند. همچنین 5 مجموعه نیز درخواست ابطال پروانه خود را داشته اند.

وی با بیان اینکه اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی به دنبال راه اندازی مجدد کافه های بازی است، گفت: یکی دیگر از دغدغه های دادستانی سناریوی مافیایی است که تلاش می کنیم آن را به فرهنگ ایرانی نزدیک کنیم.

رئیس اتحادیه فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد گفت: متأسفانه اخبار، عکس ها و فیلم هایی از قهوه خانه های قمار غیرمجاز در فضای مجازی منتشر شده و به دست معاون دادستان رسیده است که در آنجا اتفاقاتی افتاده است که دادستانی اینگونه تعبیر کرده است. ترویج فساد: «با این حال، این مسائل نگرانی هایی را ایجاد کرده است که کاملاً موجه است.

اسکافی گفت: در متن نامه دادستان آمده است که نشستن دختر و پسر در کنار هم باعث ابتذال و جریحه دار شدن عفت عمومی شده است. در نتیجه موجب فعل حرام می شود و درآمد حاصل از آن حرام است. در همین راستا با هادی شریعتیار معاون حقوقی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی و معاون وی دیدار و راهکارهایی برای حضور همزمان زن و مرد ارائه کردیم. همچنین جلساتی در دادسرا برای بررسی پیشنهادات تشکیل شد.

وی تاکید کرد: هنوز دستور جدیدی به ما ابلاغ نشده است و تا تصمیمات بعدی دادستان باید با همین شرایط نسبت به بازگشایی قهوه خانه ها، بازی ها و ایجاد اقبال عمومی اقدام کنیم. ما معتقدیم قهوه خانه ها با نظر دادستان و مردم می توانند به کار خود ادامه دهند. فضای بازی های فکری و کافه ها خانوادگی است و اجرای دستور دادستانی همکاری خانواده ها را می طلبد.

رئیس انجمن فرآورده های فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد با اشاره به برنامه ریزی های پیش از اتحادیه، افزود: در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات بازی های مافیایی هستیم. همچنین یکی دیگر از برنامه های اتحادیه برای دهه فجر برگزاری مسابقات و ایجاد نرم افزار کافی نت های قمار است که اپراتورهای مجاز در آن ثبت نام می کنند و افراد می توانند با ثبت نام با این نرم افزار به قهوه خانه ها مراجعه کنند. همچنین بازی ها باید به صورت جنسی برگزار شود و برای خانم ها مدیر زن و برای آقایان مدیر مرد باشد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما