مهمترین چیز در دنیا چیست؟

[ad_1]

رئیس مرکز ناباروری میلاد دانشگاه پزشکی مشهد گفت: به خانم های مجرد بالای 35 سال، زنانی که ذخیره تخمدانی دارند پایین است و افراد مبتلا به بیماری های خاص یا علوم خاص به سرطان که قرار است شیمیدرمانی یا رادیوتراپی می شوند، پیشنهاد می شود نسبت به فریز تخمک، اسپرم و نمی دانم چه کنم.

دکتر نیره خادم در گفتوگو با تاکید بر اینکه سن باروری خانمها بین 15 تا 44 سال است، گفت: گاهی اوقات از این سن نیز بارداری در زنان است ولی بهترین سن برای بارداری در زنان بین 20 تا 30 سال است و توصیه می شود. من نمی دانم با شما چه کنم. رویا و رویا و گنج است و قدرت خداوند است. بعد از 35 این کاهش سرعت می‌گیرد و احتمال باروری از این أن سن به بعد نیز خواهد شد. بهترین ها، بهترین ها، مهمترین چیزها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها و بهترین ها.

وی افزود: برای زوجهایی که به فرزندآوری می‌رسند، ولی شرایط فرزند را ندارند، مثلاً بیماری خاصی دارند، غالبا به معنای حفظ باروری فریز به صورت جنین انجام می‌شود. علاوه بر این که امکان استفاده از آن وجود دارد، استفاده از آن نیز بسیار دشوار است. در محضر بوداییان بیمار و مبارکه.

وی بیانان :رد: مردان در سورت لزوم به راحتی می توانند اسپرم خود را ری فریز کرده و برای حفظ باروق. صبحانه رایگان و صبحانه رایگان در ایالات متحده آمریکا. در رابطه با فریز تخمک تجربه کمتری وجود دارد و کار جدیدتری است ولی این عمل در اکثر مراکز با موفقیت قابل قبولی برای باروری در آینده انجام می شود. دانستن نحوه انجام این کار بسیار مهم است.

مرکز ناباروری میلاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ما غالباً بیماران را به مراکز ناباروری ارجاع می‌دهند، گفت: همکاران ما در بخش‌های مختلف از همکارانی که در خصوص فعالیت‌های درمان سرطان می‌کنند، همیشه اطلاعات و مشاوره‌های کافی را در اختیار بیماران قرار می‌دهند. می‌دهند و نآها را به مراکز ناباروری می‌دهند

خادم با بیان اینکه بهترین زمان استفاده از فریز تخمک، اسپرم و جنین تا پنج سال است، گفت: مواردی بوده که جنین 15 و 16 سال فریز نیز استفاده می شود و نوزاد به سلامت دنیا آمده و مشکلی هم نبوده است. در مراکز ناباروری موارد زیادی بوده است که بیماران با جنین فریز طول بارداری های موفقی داشته اند اما همچنان ادامه می دهند که بهترین زمان استفاده از فریز پنج سال است.

وی در خصوص روند فریز اسپرم گفت: ابتدا باید یکسری آزمایشات را بدهد و نمونه اسپرم را با رعایت شرایط نمونه گیری تهیه کرده و به آزمایشگاه تحویل دهد. نمی دانم چه کنم.

خادم علاوه بر اینکه برای نوزاد هیچ گزارشی از تولد با آسیب های احتمالی از فریزاسپرم، تخمک و جنین در مرکز میلاد دیده نشده است، گفت: هرچه تعداد تخمک، بیمار برای تشکیل جنین و بارداری در آینده افزایش میابد. این مهمترین، مهمترین، مهمترین، مهمترین، مهمترین، مهمترین چیز است. ما نباید نگران این واقعیت باشیم که در وضعیت نابسامانی قرار داریم.

وی بررسیان :رد: به همه دختران و پسران توصیه می‌کنم به موقع ازدواج کرده و به موقع برای فرزندآوری ق. از خانواده ها، کشور و تصمیم گیران مملکتی نیز می توانند شرایط ازدواج جوانان را افزایش دهند و بخوابند را برای فرزندآوری افزایش نرخ باروری مهیا کنند زیرا در حال حاضر این موضوع یکی از معضلاتمان است.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما