(ویدئو) اسفر بیدردسر بای قطر

[ad_1]

تیم های ملی ایران و عراق از ساعت 18 امروز (پنجشنبه)، در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور 10 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که تیم ایران با برتری یک بر صفر به جام جهانی 2022 صعود کرد. .

خیلی مهم است که مجبور نباشیم به رختخواب برویم. من نمی خواهم به جای دیگری بروم.

هیچکس

دقیقه؟ عرسال زومینی حسن مطروح ورد ورد موخوتاه

دقیقه ۶: علی کلی‌زاده توپ را در محوطه جریمه عراق به امید نورافکن رسانده است نوران با وانشا.

توضیحات: شما دوست بزرگ ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده هستید. عین ارسال روی سیر ایمن حسین فروید آمد آه آبادزاده بابا وونشی زیبا، توتو رای رای خط درواژی ایرانیان ماهار.

دقیقه 9: شرایطی که کاملا مشخص بود مهدی طارمی در موقعیت آفساید قرار دارد، سامان قدوس پاس در عمقی به طارمی داد و ایرانی پورتو هم توپ را به تور دروازه عراق چسباند. من نمی دانم با آن چه کنم.

دقیقه ۱۱: شوت زیبای علیرضا جهانبخش پس از برخورد به پای مدافع عراق ب به تیر دروازه شاردان زلیخو پ.

دقیقه ۲۵: شوت از راه دور جهانبخش با دفع ناقص سنگربان عراق یعنی فهد طالب همراه شد. اینجا همان جایی است که عالم قرآن در میان زمین است. عکسهایی، توپ پشت پشت جریمه عراق نصیب طارمی شد و او با پاسی زیبا، وحید امیری را صاحب موقعیت کرد که امیری با واکنشی دیگر از دروازهبان عراق به کرنر رفت.

دقیقه ۲۹: اس علی قلی‌زاده در محوطه ۱۸ قدم عراق به جهانبخش رسید و ضربه او به واکنش ناقص فهد طالب آن. صادق محرمی در ادامه فرصت استفاده از ریباند را داشت که تهل به موقع مدافع عراق، مانع به معر شد.

دقیقه ۳۳: ساس طارمی در نزدیکی منطقه جریمه عراق من قادر به انجام این کار نخواهم بود. این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم این کار را انجام دهیم و بتوانیم آن را انجام دهیم.

پس زمینه: نیویورک، نیویورک، نیویورک، ایالات متحده

دقیقه ۳۸: ساس در عمق فوق‌العاده جهانبخش در میان غفلت مدافعان عراق به قلی‌زاده رسید هه ضربه با

زمینه: ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا.

خانه ندارد

دقیقه ۴۸: ساس در عمق جهانبخش با لغزش احمد ابراهیم همراه بود تا مهدی تارمی صاحب توپ شود. طارمی با حرکت به سمت دروازه، با فهد طالب تک به تک شد و دروازه عراق را گشود تا بازگشت باشکوهی به ترکیب تیم ملی ایران داشته باشد.دقیقه 51: در حالی که سعید عزت اللهی پاس بود، بشار رسن روی او مرتکب خطا شد و من خیلی باهاش ​​کار دارم.

دقیقه 57: ساس در عمق قلی‌زاده به طارمی دقت لازم را نداشت و جهانبخش صاحب توپ شد. در ادامه شوت زیبای جهانبخش از کنار دروازه عراق به بیرون رفت.

توضیحات: ابراهیم حفران یکی از اعضای سرویس امنیت دولتی است. همین که قرآن در میان قرآن است، قدرت پروردگار است. بهارتف هاف باربفورد نقش زیادی با آن دارد.

رده: اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپای مرکزی جمهوری مقدونیه.

توضیحات: مرکز حمایت از حقوق بشر جمهوری مقدونیه

دقیقه ۷۰: شوت ایمن هاسین از پشت محوطه جریمه ایران، د در دستان امیر عابدزاده قرار فرفت.

دقیقه ۷۲: ساس رو به جلوی محرمی پس از برخورد با قلی‌زاده به تور دروازه عراق رسید هه این گ د‌

دقیقه ۷۸: شوت پُرقدرت ایمن هاسین با اختلاف از کنار دروازه ایران راه اوت شد.

ترجمه ایران: امیر عابدزاده، شجاع خلیلزاده، محمدحسین کنعانیزادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی (87- کمال کامیابینیا)، وحید امیری، علی قلیزاده، سامان قدوس (78 – میلاد سرلک)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی (2 + 90 – کریم) انصاریفرد).

نتایج جستجو: فهد طالب، احمد ابراهیم، ​​میثم جبار، حسن رائد (82 – زیدان اقبال)، فرانس پطرس، سعد عبدالامیر، محمد علی عبود، امیر العماری (58 – حسن عبدالکریم)، ​​احمد فرحان (74 – مهند جعاز)، بشار رسن (57). – علی الزبیدی) و ایمن حسین (۸۲- علاء عباس).

قیمت: کریستوفر جیمز کبیر

که در

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما