چراغ های هوشمند جدید فیلیپس

[ad_1]

فرارو-فیلیپس اخیراً چندین محصول نورپردازی در فضای باز و داخلی را عرضه کرده است. از جمله این محصولات می توان به چراغ دیواری Philips Hue Inara، چراغ دیواری Philips Hue Lucca، چراغ دیواری Philips Hue Resonate و چراغ های زمینی Philips Hue Calla با بدنه فولادی ضد زنگ اشاره کرد.

به گزارش فرارو، این شرکت ادعا می کند که این چراغ ها می توانند در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت کنند و می توان از برنامه Philips Hue برای کاهش یا افزایش نور آنها استفاده کرد. فیلیپس همچنین ویژگی های جدیدی را به برنامه Philips Hue اضافه می کند که در ماه های آینده در دسترس خواهد بود. شد.

چراغ دیواری Philips Hue Inara

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

Philips Hue Inara از لامپ های رشته ای ساخته شده است. از این چراغ ها می توان در داخل و خارج از منزل استفاده کرد و دکوراسیون جالبی ایجاد کرد. این لامپ به سبک قدیمی در فانوس ساخته شده است و نور سفید گرم را با امکان نور کم فراهم می کند. لامپ ها در محفظه مشکی موجود هستند. از 8 فوریه در اروپا و از اول مارس در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

چراغ دیواری Philips Hue Lucca

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

Hue Lucca طراحی مدرن تری را با لامپ های دیواری گرد ارائه می دهد که برای باغ ها و بالکن ها ایده آل هستند. این چراغ دیواری نورهایی را در رنگ های مختلف ایجاد می کند و با برنامه Philips Hue Bright کنترل می شود تا امکاناتی مانند روشنایی نزدیک خانه یا کنترل خودکار نور را فراهم کند. لامپ دیواری Philips Hue Lucca در ایالات متحده 99.99 دلار قیمت دارد. از اول مارس در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

چراغ دیواری Philips Hue Resonate

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

لامپ دیواری Philips Hue Resonate برای دیوارهای بیرونی خانه طراحی شده است. Resonate یک طراحی مستطیلی مینیمال دارد و نورهای سفید و رنگی را ارائه می دهد. این چراغ های مستطیل شکل با دو طرح مثلثی زیبا هم در بالا و هم در پایین دیوار نورهای رنگی ایجاد می کنند. لامپ دیواری Philips Hue Resonate از اول مارس در ایالات متحده با قیمت 159.99 دلار در دسترس خواهد بود.

Bollard Philips Hue Calla

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

لامپ های کفی Philips Hue Calla در یک محفظه فولادی ضد زنگ به ارتفاع 25 سانتی متر قرار گرفته اند که مسیرها را می پوشاند و برای باغبانی عالی است. این چراغ ها به کاربران کمک می کند تا در تاریکی راه بروند و همچنین امکان تنظیم چراغ ها در رنگ های مختلف برای ایجاد فضایی زیبا در باغ و یا در پیاده رو وجود دارد. این چراغ ها دارای فناوری ولتاژ پایین هستند که نصب و گسترش آنها را آسان می کند. کافیست سیم پسوند ارائه شده را به دستگاه ولتاژ پایین Philips Hue وصل کنید.

تمام چراغ‌های هوشمند خارجی Philips Hue را می‌توان با Philips Hue، کنترل از راه دور (فروش جداگانه)، دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و Google Assistant و همچنین حسگر مانیتور خارجی کنترل کرد. Signify می‌گوید که اپلیکیشن Philips Hue در چند ماه آینده جلوه‌های جدیدی دریافت می‌کند، اولین اثر افکت حالت شمع و شومینه است که درخشش ملایم یک شمع یا شومینه طبیعی را تقلید می‌کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما