fall24banner

آخرین اخبار «جدید قم

محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران و فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت جبهه اصلاح طلب از عبدالناصر همتی در اتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: نامزد جناح اصلاح طلب عبدالناصر همتی است، ولی از آنجا که نمیخواهند روی او ریسک کنند، اینکه همه جبهه اصلاح طلب او را بپذیرند با ریسک همراه است. به گزارش «تابناک»؛ پس از آن که شورای نگهبان، نتیجه بررسیهای خود درباره صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد، جریان اصلاحطلبی به دلیل رد صلاحیت هر ۹ گزینه معرفی شده توسط نهاد اجماع ساز (جبهه اصلاحات ایران) اعلام کرد که کاندیدایی در انتخابات پیش روی ندارد و از گزینهای حمایت نخواهد کرد؛ هرچند افرادی نظیر عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده همچنان برای این جریان در انتخابات باقی مانده بودند. به گزارش جماران؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه مذاکرات برجامی وین شاهد پیشرفت بوده است، گفت که رایزنیهای فشردهای درباره مراحل دقیق ادامه احیای توافق هستهای سال ۲۰۱۵ در جریان است.

اخبار جدید ضایعات نخاعی

وی که در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد صحبت میکرد، افزود: «به طور بیوقفه در حال تلاش برای احیای برجام هستیم که شامل تمامی جنبههای آن از فعالیتهای هستهای و لغو تحریمها میشود». به گزارش ایسنا، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت، در حالی که مقامات عراق تلاش میکنند حداقل امنیت انتخابات پارلمانی را تامین کنند که قرار است ماه اکتبر برگزار شود، گروههای سیاسی یا دنبال ائتلافهای جدیدی هستند که به نوبه خود نقشه سیاسی کشور را تغییر میدهد یا دنبال احیای ائتلافهای قدیمیاند. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات ساکنان مسکن مهر شهر پرند با حضور حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، محسن وطنخواهی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیئتمدیره شرکت عمران و روسای هیئتمدیره پروژههای مسکن مهر در سالن جلسات شرکت عمران پرند برگزار شد. خبرگزاری مهر- فرهنگ و اندیشه- جواد شیخ الاسلامی: رضا شیبانی ازجمله شاعران جوان شعر انقلاب اسلامی است که در جلسات شعر شهرستان ادب و محفل شعرخوانی در حضور رهبر انقلاب حضور پیدا کرده و از طرف پیشکسوتان اینحوزه مورد تشویق قرار گرفته است. اونهایی که خرید کرده بودند بهشون میگن “تی سی” دار و اماده میشن برای اینکه افراد جدید دعوت کنند که از خریدش دویست دلار پورسانت گیرشون بیاد، این تی سی دارها هرشب قبل خواب برنامه فرداش رو مینویسه، مثلا با خودش مینویسه من فردا باید صبحونه درست کنم، ظرف ها رو هم بشورم و..منم که فعلا دعوتی بودم.بریم معرفی افراد: چهارتامون لر بودیم، دوتا کُرد، و پنج یا شیش تا ترک، اینطوریه که یه نفر از یه قومیتی میاد دیگه معمولا کسانی که دعوت میکنه از همشهریا خودشه، کسی که منو دعوت کرده بود که کامیون داشت، دایی زنش هم کارای ساختمون میکرد مثلا سنگ کاری، برادر خوانومش هم نوجوان بود و هیچ کاری نداشت(شکست عشقی سختی خورده بود و با من درد دل میکرد و مثلا کمکش میکردم) یکیمون ماساژور بود، یکی دیگه هم از اینا بود که تو فاز پیدا کردن گنج بودن، و دنبال گنج بود، یکی موتورساز بود، خود رییسمون که بهش میگفتن آفیسر، جوشکار بود، یکی تراشکار (با سابقهی کولبری) یکی هم بیکار.

اخبار جدید گوگل

یک مشاور و جویشگر حوزه تعلیم و تربیت گفت: زندگی سرشار از انتخابهای ریز و درشت است و اگر فرزند ما فرآیند انتخابگری را بلد نباشد ما به عنوان پدر و مادر در این زمینه کوتاهی کرده ایم. همه ما از آسیب های کنکور خبر داریم اما وقتی ظرفیت کل رشته پزشکی در تمامی دوره های روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس بین الملل جمعا حدود ۵۰۰۰ نفر بیشتر نیست و از طرفی هزاران نفر معدل ۲۰ و نزدیک ۲۰ دارن چطور امکان داره بدون برگزاری کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی این داوطلبان رو برای ورود به رشته پزشکی از هم تفکیک کرد؟ گروه استانها – معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با دستور معاون وزیر مبنی بر صدور مجوز توسط شرکت عمران این پروژهها بهسرعت پیش خواهد رفت و در صدور مجوز ساخت و امور اجرایی ۲۵ پروژه راکد مانده اقدام لازم خواهد شد. رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران افزود: این ارز برای کالاهای اساسی حذف و نهادههای دامی، روغن و دانههای روغنی با ارز نیمایی توزیع خواهند شد که بر این اساس، آماده باشی به بخش خصوصی برای این اقدام بزرگ داده اخبار جدید کرونا در ایران – digiclassor.ir – شده است. به گزارش برنا، برنامه «جریان خاورمیانه» این هفته با اشاره به آماده شدن جناحهای فلسطینی برای گفتوگو در قاهره، پیشبینی میکند که با توجه به اصرار اسرائیل برای محاصره نوار غزه و ممانعت از رسیدن کمکهای دولت قطر به این منطقه، یک رویارویی مجدد رخ دهد.

اخبار جدید کالاف دیوتی موبایل

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با اعضای ستادهای آیتالله رئیسی در استان بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور در کشور اختیارات بسیار زیادی دارد و به همین دلیل مسبب وضعیت امروز کشور رئیس جمهور است. ساخارین باعث بروز مواردی از سرطان در موشها شده است؛ اما بدن انسان به طور متفاوتی به این ماده واکنش نشان میدهد و این موضوع تاکنون در انسانها مورد تایید قرار نگرفته است. اما از اوایل دی ماه زمزمه افزایش مبلغ یارانه نقدی دوباره شنیده شد. صادق ستاری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم گفت: نام نویسی از متقاضیان در این آزمون تا پایان اسفند امسال انجام و این آزمون در سال ۱۴۰۱ برگزار میشود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی استقبال از نهضت ملی مسکن را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به ثبتنام حدود 2.7 میلیون نفر در این طرح، اظهار کرد: خانمهای بالای 35 سال و آقایان بالای 45 سال میتوانند نسبت به ثبتنام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند؛ این افراد باید سابقه سکونت پنج ساله را در شهر مورد تقاضای خود داشته باشند.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما