کاربر: رستم مستی

[ad_1]

ایسنا: علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به تشریح مجاهدت ها و ایثارگری های شهید سردار قاسم سلیمانی و همچنین نحوه آمادگی برای اغاز تولید سوخت 20 درصد پرداخت.

صالحی با حضور در برنامه «قرار قاسم» در شبکه 5 سیما، با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید سردار سلیمانی و المهندس و شهیدان شهیدشان اظهار داشت: این شهدای عزیز اسوه هایی هستند که باید به ملت و نسل های آینده معرفی شوند، تا تنها بودن در دنیا برای شما آسان نیست.

وی تأکید کرد:رد: نمی‌توان اسطوره‌سازی را تغییر داد، بلکه می‌توان آن را ساخت. من عضو ارتش ساردین و عضو وزارت دفاع هستم. Serdar Slimani Sansimani یکی از محبوب ترین ها در جهان است.

سازمان انرژی اتمی گفت: اینها جهاد اکبر یا جهاد نفس و خودسازی کردند و در بستر دین و ایمان حرکت کردند و بعد به جهاد اصغر پرداختند و آثار ماندگاری از خود بجای گذاشتند.

وی با اشاره به دیدارهای منظم با سردار سلیمانی در کسوت وزیر امور خارجه گفت: شهید سلیمانی شخصی دوراندیش بود و کاری بزرگ کرد که سمت و سوی اتفاقات عربی را از جمله مصر و لیبی و تونس و بویژه سوریه را حدس بزند و بخواند.

صالحی با اشاره به تقویت روابط سوریه با مصر بویژه در زمینه اطلاعاتی در زمان مرسی و حمایت سردار سلیمانی از سوریه که از ارکان اصلی مقاومت بود، گفت: اگر سوریه می ریخت، مقاومت یک رکن اساسی خود را از دست می داد. در میان شر دل ساردیم سلیمانیم است که در قدرت خداوند باشد. شهید در مقابل این هجمه جهانی به کمک سوریه رفت. او یکی از اعضای شورای قبر مقدس و ارباب آلونک های سلیمانی و ایالات متحده آمریکا است. ملت سوریه تلاش و مقاومت کرد، رهبر سوریه، بشار اسد هم رهبری مقاومت و معتقد بود، اما اگر کمک جمهوری اسلامی نبود، در شرایط سخترفت.

جمهوری با بیان اینکه در داخل هم رئیس برخی از موفقیت در سوریه مردد بودند، به گوشی هوشمند پیش از فتح مکه اشاره کرد و گفت: شرایط در سوریه خوب نبود اما شهید سلیمانی با اطمینان خاطر به نصرت الهی ایمان داشت. اگر می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید، می توانید مورد مناسب را پیدا کنید. حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این قضایا قدرت و اعتماد بنفس می داد. دولت یا دولت بودن و دولت بودن و دولت بودن ممکن نیست.

صالحی با بیان اینکه کار شهید سلیمانی دو بخش نظامی و فرهنگی داشت، بیان کرد: لازم بود برداشت مردم و افکار عمومی که بی اسلامی در آنها اتفاق افتاده بود، از انقلاب اسلامی برداشت صحیحی باشد. برای ما بسیار مهم است که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

رئیس سازمان انرجی اتمی گفت: به توصیه شهید سلیمانی به صدا و سیمای مصر رفتیم. انجام کاری که درست است برای من بسیار سخت است. در گذشته من به شما این حق را می دهم که کار درست را انجام دهید. اگر سنی معنایش تبعیت از سنت حضرت رسول اکرم (ص) است، ما ایرانی ها قبل از این که شیعه باشند، سنی هستیم و اگر شیعه حب اهل بیت باشد، شما مصری ها قبل از اینکه سنی باشید، شیعه باشید. نمی دانم چه کنم. هه ه ه ه ش……………………..

دکتر سالحی در ویژه آغاز تولید سوخت ۲۰ درصد و ممدگی سازمان فن: نامه ای به نماينده مواد غذایی و محصولات مرتبط من نمی دانم با شما چه کنم. ما با این محصول کار زیادی داریم و با آن کار زیادی داریم. من میزبانی برای میزبان یا بازیکن ندارم. شرکت در حال کار است. من نمی دانم با شما چه کنم.

رهبر سازمان انرژی اتمی ایران در پایان سخنانش با اشاره شجاعت سردار شهید در حضور در جبهه های مختلف مقاومت نشان داد: شهید به مراد خود حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام تاسی کرده است که عطوفت، رافت و رحمت بیکران داشت. به نام روح القدس تثلیث مقدس، تثلیث مقدس و روح القدس خداوند. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما