به مهارت های سئو چیست خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

اگر به دنبال افزایش بازدید سایت خود هستید, گروه سئو تلگرام قطعا کلمه سئو و سئو کار را شنیده اید. هدفی دیگر از سئو سایت، افزایش بازدید است، زمانی که ما با انجام تکنیکهای سئو، طبق استانداردها، و کسب نتایج بالای گوگل در جست و جوها، جایگاه خوبی کسب میکنیم بازدید سایت ما بالا میرود. وقتی شما از یک سایت مپ استفاده کنید، گوگل بروزرسانی شما رو سریع شناسایی میکنه و دیگه نیازی نیست که با خزنده معروفش بیاد توی صفحات شما و هی توی لینکهای داخلی بگرده و ساعتها وقت بگذاره. بنابراین این روش فروش کالا و خدمات در شبکه های اجتماعی برای کالاهای برند مناسب نیست. سئو مجموعه ای از عملیات تحلیلی و اجرایی در دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی است که به وب سایت شما کمک می کند، در جستجوی موتورهای جستجو گر جایگاه بهتری کسب نمایید و در نتیجه بازدید و فروش کالا و یا خدمات شما افزایش یابد.

هر روز سایت های همکار بیشتری به این گروه از سایت های ارائه دهنده خدمات سئو اضافه می شود و این امر باعث افزایش اعتبار خدمات سئو ی عرضه شده در این گروه سئو کار می شود. دربخشی که تحت عنوان “اخبار کوتاه بازارهای مالی” همه روزه در ساعات ابتدایی روز منتشر میشود، سرخط خبرهای مربوط به صنایع، بورس، اقتصاد داخل و جهان، سیاست، تحرکات سهام داران عمده و همچنین اخبار پولی، بانکی و تجارت انتشار مییابند. با این حال ویژگی های خاصی در این ابزار تعریف شده است که سبب می شود به یکی از محبوترین برنامه و سایت های متخصصین تولید محتوا برای فضای مجازی تبدیل شود ، قابلیت هایی نظیر بینش در خصوص هدف کاربران از جستجوی این کلمه کلیدی ، انتخاب کلمه کلیدی ایده آل و بهترین زمان سال برای انتشار یک مقاله خاص !

طبیعتاً بهتر است به سراغ شرکت سئویی بروید که در حوزه شما تجربه دارد. سئو درتهران یکی از دغدغه ی های اصلی صاحبان کسب و کار بوده که به معنای بهینه سازی وب سایت شما میباشد، به این معنا که وقتی سایت شما بهینه شده باشد، هنگامی که مخاطبان موضوعی را که به کسب و کار شما مربوط میشود را در گوگل جست و جو کنند، سایت شما در صدر نتایج قرار میگیرد، که این یک وضعیت ایده آل برای وب سایت شماست. امروز هدف گوگل تنها این نیست که مخاطب با جست و جو در آن به نتایج دلخواه برسد. نیاز به رعایت نیم فاصله نیست. این اتفاق به مرور شما را تبدیل به یک بند مطرح در زمینه کاریتان میکند و این نرخ بازگشت مشتریان برای خرید بعدی به شما، و جذب مشتریان جدید، همچنین معرفی شما توسط مخاطبینتان به اطرافیانشان زیاد میکند و شهرت شما در زمینه کاریتان بیشتر و بیشتر میشود.

کمک بزرگی میکند. حال این که کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند که با ایجاد بازدید بالا توسط سئو بر روی سایت خود، بدون هیچ محصول و خدماتی، تنها با گرفتن تبلیغات از سایتها و کسب و کارهای دیگر و قرار دادن آن در سایت خود، کسب درآمد میکنند. مشتری را سرد کرده و بعید است مجدداً به آنجا بازگردد ، کما اینکه وی در این لحظه به آن کالای خاص نیاز داشته و در صورت عدم ابتیاع آن از یک واحد تجاری ، به سایر فروشندگان این محصول مراجعه می کند .

نرخ تبدیل بازدید کنندگان سایت که از طریق جست و جو در گوگل به سایتها وارد میشوند آنقدر زیاد و جذاب است که امروزه بیشتر کسب و کارها سعی در کسب جایگاه بالاتر در نتایج جست و جو دارند. تعداد زیادی از مخاطبین هر روز موارد مرتبط با کسب و کار ما را در گوگل جست و جو میکنند و به دنبال بهترین سایت هستند تا از محصول یا خدمات مورد نظر خود استفاده کنند. در این seo ما به دنبال بهینهسازی سایت از لحاظ موارد داخلی هستیم. برای انجام سئو سایت، میبایست بسیاری از استانداردهای تجربه کاربری مانند، سادگی و کاربردی بودن و زیبایی ظاهر سایت، سرعت سایت، امنیت سایت و بسیاری از موارد از این قبیل بهبود یابد که در نهایت منجر به ایجاد یک تجربه کاربری خوب برای مخاطبین سایت شود.

اما هدف اصلی هر کسب و کار در هر جای دنیا در نهایت بالا بردن فروش است که سئو به خوبی این کار را انجام میدهد. استاد ولید هلالات یکی از برترین تحلیل گران “بنیادی” و اقتصاد کلان در بازار سرمایه ایران است. در بخش تحلیلها، برای علاقه مندان معاملات کوتاه مدت و نوسان گیران، سیگنال خرید و فروش سهام بر اساس معیارهای معینی نظیر اندیکاتورهای تحلیل “تکنیکال” و همچنین تحلیلهای جامع نموداری میان و بلند مدت، برای سایر مخاطبان قرار میگیرد. همچنین جزئیات و تاریخ برگزاری دورهها و سمینارهای آموزشی مالی، به ویژه برای علاقه مندان تحلیل بنیادی، در کانال استاد هلالات اطلاع رسانی میشوند. از اونجایی که ما در فرآیند سئو روی کلمات کلیدی هدف و مهمی که کاربران اونهارو جستجو میکنند رتبه میگیریم، پس افرادی وارد سایت ما میشن که به دنبال خدمات و محصولات ما هستند و افراد بی ربط وارد سایت ما نخواهند شد و اونهایی میان که به کار ما نیاز دارن و همچنین به کار ما علاقه دارن.

خزندههای گوگل ابتدا از طریق یک لینک، فایل robot.txt و یا نقشه سایت (Sitemap) وارد یک صفحه از یک سایت میشوند و آن صفحه را در گوگل ذخیره یا اصطلاحا ایندکس میکنند. هدف بسیاری از کسب و کارها و همچنین مدیران وب سایت ها این است که بتوانند در کلماتی که آنها سرچ میکنند در صفحه اول نتایج جستجو باشند. این فهرست ها، مانند یک کتابخانه است و هنگامی که شخصی چیزی را در آن جستجو می کند، موتور جستجو به عنوان کتابدار عمل می کند. اما امروز سئو به دلیل گستردگی، مفهوم کاملتری به خود گرفته است که به آن Search Experience Optimization به معنی بهینه سازی تجربه کاربری در جست و جو نیز گفته میشود.

زیرا این موضوع برای گوگل بسیار مهم است. از نقاط قوت کانال مذکور، میتوان به چند جانبه بودن محتوای آن اشاره نمود زیرا گزارشات خلاصه بنیادی و ارزش گذاری سهام، نکات آموزشی معامله گری و روانشناسی بازار، جزء جدایی ناپذیر این رسانه مجازی بورس ایران محسوب میشوند. اما همانطور که در بالا اشاره شد، با بالا بردن فروش از طریق سئو، ما خود را در میان راه جست و جوی مخاطب قرار میدهیم و چون کاربر، خود به دنبال محصول یا خدمات ما است، درصد بیشتر از آنها را می توانیم به کمک سئو تبدیل به مشتری کنیم.

ممکن است برای یک کسب و کار هدف از سئو سایت فروش بیشتر باشد، ممکن است برندینگ یا بازدید بیشتر و یا مواردی دیگر باشد. بلکه به دنبال آن است که با ایجاد یک تجربه کاربری عالی، حس خوب جست و جو در گوگل را در کاربر ایجاد کند و مخاطب در کمترین زمان بهترین جواب را دریافت کند. اما گوگل چگونه بهترین نتیجه را پیدا میکند و به کاربر نشان میدهد؟ اما هدف از سئو چیست و یک کسب و کار با انجام سئو بر روی سایت خود چه اهدافی را دنبال میکند؟ اینجاست که فرآیند سئو سایت اهمیتی دو چندان پیدا میکند. بسیاری از معامله گران همواره به دنبال یک منبع اطلاعات مالی هستند که به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانند به اخبار و گزارشات روزانه بازار دسترسی پیدا کنند.

بالا رفتن بازدید سایت، خود به فروش بیشتر، برندینگ، جمعآوری اطلاعات از مخاطبین هدف و… امروزه 80 درصد از کسب و کارها به دنبال آن هستند تا با بهینه سازی سایت، برند خود را به حجم گسترده ای از مردم معرفی نمایند تا بتوانند از این راه فروش خود را افزایش دهند. پس افزایش بازدید میتواند یکی از اهداف سئو باشد. شاید سوال کنید که اگر بک لینک را اری نکنیم پس چگونه می توانیم به سایت خود بک لینک دریافت کنیم و به این طریق قدرت سایت خود را افزایش داده و رتبه بالاتری را کسب کنیم؟ در صورتی که شما هم به دنبال کسب درآمد از تلگرام هستید، هنوز دیر نشده و میتوانید خیلی راحت کسب و کار خود را در این رسانه راه اندازی کنید.

لازم است بدانید که گوگل به خودی خود محتوایی ندارد و زمانی که یک کاربر در گوگل جست و جو میکند، در واقع آن کاربر دارد در سایتهای موجود جست و جو یا سرچ میکند، و نقش گوگل تنها پیدا کردن بهترین سایت مرتبط با موضوع سرچ شده است. هدف اصلی سئو فنی اطمینان از این موضوع هست که موتورهای جستجو بتونن براحتی تمام صفحات موجود در وب سایت شما رو پیدا کنن. سئو مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو است.

ایجاد یک تجربه کاربری خوب در سایت، امروز دیگر یک مزیت محسوب نمیشود بلکه برای سئو یک سایت ایجاد تجربه خوب برای کاربر یک الزام است. با کسب جایگاه بالا در نتایج جست و جو، به جز بالا رفتن فروش و ایجاد رضایت در مشتری با بهبود تجربه کاربری، به مرور کسب و کار ما تبدیل به یک برند مطرح میشود. کانالهای تلگرامی بسیاری در این زمینه وجود دارند اما کانال “رهاورد ۳۶۵” (وابسته به وبسایت رهاورد ۳۶۵ در زمینه تحلیل، اطلاع رسانی و شبکه اجتماعی فعالان بازار بورس) با توجه به فرآیند اطلاع رسانی یکپارچه و سیستماتیک خود توانسته، جایگاه مناسبی در میان مخاطبان مالی ایرانی پیدا کند. کانال رهاورد ۳۶۵، خدمات اطلاع رسانی کاملی را در زمینه اخبار مجامع شرکتهای بورسی ارائه میدهد تا سهام داران با خیالی آسوده و اطلاعاتی دقیق در مورد زمان احتمالی و علل توقف نمادها، به داد و ستد بپردازند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.