چه راه عالی برای انجام این کار!

[ad_1]

نماينده مردم تبريز در مجلس از سفر احمدي‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهاني اقتصاد در دووس سوئيس خب.

به گزارش ایلنا، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان نزدیک به محمود احمدینژاد رئیس جمهور سابق ایران که مدتی قبل در جریان سفر به ترکیه در جمع همراهان رئیسجمهور اسبق ایران بود، در رابطه با این سفر، گفت: سفر همیشه آقای. احمدینژاد با دعوت از دانشگاه بیکنت ترکیه اتفاق افتاد، این دانشگاه یک دانشگاه فنی و تکنیکی است و در این دانشگاه به مراجعان آقای احمدینژاد در حوزه عمران، زیرساخت ها و تامین مسکن چه در دوره و چه در دوره ریاستجمهوری انجام می شود و همینطور با توجه به این موضوع. اینکه ایشان الان استاد تمام دانشگاه علم و صنعت هستند؟ داشتن یک ایده خوب ایده خوبی است.

نماینده تبریز ادامه داد: همچنین این سفر یک فتح بابی بود برای مراات علمی که دانشگاهها و اساتید ما می توانند با دانشگاههای ترکیه داشته باشند و در عین حال امکان این را فراهم کند که آقای احمدینژاد با خبرگزاریهای مهم ترک مصاحبه داشته باشد. ما باید به شما کمک کنیم، ما به شما کمک خواهیم کرد، ما به شما کمک خواهیم کرد و به شما کمک خواهیم کرد. امان ایشان در بازار سرپوشیده استانبول که نمادی از پیوندهای فرهنگی مردم ایران و ترکیه استا، ضض.

وی در پاسخ به اینکه «آیا احمدی نژاد اکنون در دانشگاه کلاس دارد و سرکلاس میرود؟»، اظهار داشت: بله، ایشان کلاسهای دکترا و کارشناسی ارشد عمران را در دانشگاه دارند.

علیرضابیگی در واکنش به این مسئله که «برخی گفته اند که این سفرها با مقاصد سیاسی انجام می شود، می شود، چون احمدینژاد در داخل صدایش به جایی نمی رسد و حرفه ای خریدار نمی کند به سفر خارجی میرود که در آن سوئی که پیدا می کند می رود». جایگاه خود را از دست داده و قدرت رسانه به اندازه است که اگر حرف و سخنی چه در داخل و چه در خارج از کشور زده شود، مخاطبان خود را به راحتی می توانند پیدا کنند. آقای احمدینژاد خودش به این موضوع توجه دارد که به عنوان یک امکان و توانایی برای جمهوری اسلامی ایران که می تواند با جهان پیرامون و خارج از ارتباط نتواند کند، تلاش کند و از این موقعیت ها برای کشور استفاده کند.

وی در رابطه با سفرهای خارجی احمدینژاد بیشتر جنبه سیاسی بیشتر دارد یا جنبه علمی و دیپلماسی فرهنگی دارد، اظهار داشت: هردو باهم قابل جمع است، اینطور نیست که بگوییم که هرکدام از این جنبه ها، جنبه دیگری را نفی یا محدود کند. این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم این کار را انجام دهیم. می توان از این امکان برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی اجتماعی استفاده کرد و این بسیار با ارزش است، هرکسی چنین توانی دارد، می تواند این امکان را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

علیرضابیگی در پاسخ به این سوال که «با این اوصاف نظر شما در مورد شخصیتی مانند آقای خاتمی که جایگاه بین المللی ایشان روشن است و تا قبل از 88 هم سفرهای مختلف به انواع مختلف وجود دارد و اکنون با محدودیتهایی برای استفاده از این ظرفیتها هستند، چیست؟ » نظراتان:رد: ايشان هم مي تواند اين سفرها را انجام دهد و از تانسيل هاي خود استفاده كند. محدودیت ها برای آقای احمدینژاد هم وجود دارد، وقتی پاسپورتش مشکل دارد یا محافظتش می کند، برای آنها هم این موارد وجود دارد، اما بالاخره آقای احمدینژاد ثابت قدم و مصمم است و به فضل الهی این موارد را پیش می برد.

وی درد: آقای خاتمی هم می تواند در این جا ثابت قدمش را نشان دهد و وارد عمل شود حتما خوب است که ایشان هم از جایگاه و اعتبارشان برای کشور استفاده کند. نباید در این خصوص برای کسانی که در نهایت 8 سال رئیسجمهور بودند، کشور را اداره کردند و بعد از همگان بین المللی اعتبار و جایگاهی دارند، چنین دنیائی باشد; این سایت در مرکز شهر واقع شده است.

علیرضابیگی در پاسخ به این که «آیا سفرهای خارجی احمدینژاد ادامه خواهد داشت و آیا برنامه ریزی روشنی در این زمینه وجود دارد؟»، گفت: با توجه به دعوتی که از ایشان صورت گرفته آقای احمدینژاد در اجلاس داووس شرکت خواهد کرد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما