fall24banner

جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

وی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برایم، قرار گرفتن در دل مردم موطنم از هر چیزی مهمتر است، اظهار کرد: اینکه مسئولان تبریز قصد دارند تندیس مرا در این شهر قرار دهند، زیاد مهم نیست؛ آنچه برایم بسیار اهمیت دارد، جای داشتن در دل و یاد مردم است. استفاده از اپلیکیشنها و سایتهای اینترنتی آشنا، به تصویر کشیدن فضای انتزاعی اینترنت به شکلی واقعی و حتی ارجاع به آثار پیشین شرکت دیزنی بسیار تماشایی هستند و این اثر در این میان توانسته است طنزی موفق را ارایه دهد. ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی پیش از ظهر فردا با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام خواهد کرد. غلامرضا مرحبا با اشاره به موافقت دولت برای ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت گفت:بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس بخش قابل توجهی از سهام افرادی که هزینه های لازم را پرداخت نکرده و سهام آنها نصف و عودت داده شده بود، همچنان در اختیار دولت بوده که دولت می تواند از این سهام برای ثبت نام از جاماندگان استفاده کند. نماینده تبریز: غربگراها، ترکیه را از ما دور کردند!

اخبار جدید نهضت ملی مسکن

رویداد۲۴ احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس در این باره نوشت: عدهای غربگرا در کشور برای اینکه کشور را مجبور به تسلیم در سیاستهای غرب کنند، نقاط تنفس کشور را با بی توجهی به کشورهای همسایه مسدود کرده اند تا روابط با کشورهایی مانند عمان در جنوب و ترکیه در غرب را که در دور زدن تحریمها ابزار خوبی برای کشور بودند با مشکل مواجه شود! محمدرضا پورمحمدی در ارتباط تصویری با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، با تاکید بر بازنگری و تقویت ارتباطات فعالان اقتصادی استان با سرمایهگذاران ترکیهای، گفت: مسئولیت توسعه روابط و همکاریهای اقتصادی و بازرگانی با کشورهای همسایه از سوی وزارت صمت به آذربایجان شرقی محول شده است و بر این اساس به دنبال توسعه و تقویت مناسبات خود با این کشورها هستیم. رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تبریز با رییس کمیسیون تجارت خارجی و امور بین الملل موسیاد ترکیه دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود بنابیان به عنوان رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز و رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران طی هماهنگی های انجام شده با حضور در استانبول ترکیه با رییس کمیسیون تجارت خارجی و امور بین الملل موسیاد ترکیه دیدار کرد.

اخبار جدید عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سیانبیسی، یک شرکت امنیتی روز شنبه اعلام کرد هکرها 196 میلیون دلار از پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بیتمارت Bitmart برداشت کردهاند.صرافی بیتمارت شنبه شب در بیانیهای رسمی هک شدن پلتفرم خود را تأیید کرد و آن را «نقض امنیتی در مقیاس بزرگ» خواند و نوشت که هکرها حدود 150 میلیون دلار از داراییها را برداشت کردهاند. منصور پوریان روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اهواز با بیان اینکه دولت باید برای حمایت از تولید داخلی ، واردات گوشت دام سنگین منجمد را متوقف کند بیان کرد: هم اکنون هرکیلوگرم گوشت دام زنده سنگین داخلی ۲۵۰هزار ریال و دام سبک (زنده) ۳۵۰هزار ریال است ولی با همین قیمت ، مشتری مناسب برای خرید دام وجود ندارد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرش دستبافت ایرانی هنر کم نظیری از آمیختن نقش و رنگ است؛ هنری که با تار و پود ایرانیان عجین شده و علیرغم تلاشها برای مصادره آن هنوز هم این هنر در دستان ایرانیان است و هیچ کشوری نتوانسته فرشهای ایرانی را به قبضه خود در آورد. ترس از یک سویه جدید که میتواند به شیوع بیماری در بسیاری از کشورها دامن بزند، سیستم بهداشتی را تحت فشار قرار دهد، تاثیر واکسن را کم کند و تلاشها برای بازگشایی مرزها و اقتصاد را کم رنگ کند از روز گذشته بار دیگر در سراسر جهان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت:شهر بورسا به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ترکیه، در گذشته پذیرای گرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در دوران تبعید در رژیم منحوس پهلوی بوده است او با بیان اینکه دو شهر تبریز و بورسا دارای اشتراکات فراوانی هستندافزود:ارتقای اطلاعات علمی و عملی در زمینه مدیریت امور شهری، تبادل دانش و تجارب شهری، رونق بخشیدن به صنعت گردشگری، انجام هماهنگی و اقدامات لازم برای ترغیب و حضور پر رنگ تجار، بازرگانان و فعالیت تولیدی، معرفی ظرفیتها و توانمندیهای شهر تبریز و ایجاد ارتباطات با محافل فرهنگی و ادبی بورسا از جمله اهداف این خواهرخواندگی است. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه پروازهای نوروزی شرکت هواپیمایی ترکیش از روز ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد و در مسیرهای ازمیر (۶ پرواز)، آنالیا (۱۸ پرواز) و آدانا (۱۲ پرواز) انجام خواهد پذیرفت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید درمان ناباروری مردان – منابع – دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما