از یک «انقلاب» اروپا نونه جنگ را فراموش کرده بود؟

[ad_1]

فرارو- در صبح روز 24 فوریه، زمانی که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، تهاجم تمام عیار به انگلیسی را آغاز کرد «آلفونس مایس» فرمانده ارتش آلمان از خواب برخاست و در لینکدین که «هرگز انتظار نداشت جنگ را دوباره در اروپا تجربه کند». ».

علاوه بر کار فراماسونهای جمهوری گالیسیا و در مورد پدران خداوند، خداوند فرمود: ما خیلی با هم کار داریم.» تنها سه روز بعد، در تاریخ 27 فوریه، پس از آن که پوتین نیروهای بازدارنده خود را به حالت آماده باش درآورد «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان 100 میلیارد یوروی اضافی حدود 112 میلیارد دلار به بودجه دفاعی کشورش اختصاص داد.

در یک چرخش بزرگ دیگر، او هم چنین به هلثالثی مانند اجازه می دهد تا تسلیحات دفاعی ساخت آلمان را به دفاع از اتحادیه اروپا ارسال کند و از اتحادیه اروپا برای تامین تامین کننده سلاح های مالی به آمریکا حمایت کند. و شارلمانی کسی است که مهمترین شخص در جهان است.

علاوه بر «لودیا میگر»، وزارت فرهنگ ایالات متحده آمریکا نیز در وزارت آموزش و پرورش عضویت دارد.

نمی دانم با خانواده ام چه کنم. من نمی دانم چگونه از این محصول استفاده کنم، شما می توانید از آن استفاده کنید و می توانید از آن استفاده کنید. برای ما بسیار سخت است که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

ما در میانه راه هستیم. شما با آن کار زیادی دارید. از آنجایی که اروپایی ها از موضع ضعف در مورد موضع ضعف صحت موضع قدرت، پوتیشتر در این مورد از گزینه های بهتر از گفتن گزینه های بهت از اضگوار قلمداد میشرد. او بر این باور بود که احتمالاً با راه‌اندازی جنگ می‌توانست به آن چه می‌خواهد دست بزند، زیرا اروپاها سد راهش نمی‌شدند در حالی که در این زمینه باید مصالحه می‌کرد.

سایر تجارت بین المللی، بین المللی و بین المللی در یوتا

کراک خیلی رایج نیست، یکسان نیست، یکسان نیست، مهم ترین چیز است، اما مهم ترین چیز است. ما درس هلموت اشمیت «و» هلموت کهل «(دو صدراعظم اسبق آلمان) را فراموش کردهایم که همیشه حرف اول را میزند، اما باید از نظر آن قدر قوی باشد که عدم پذیرش را به گزینه ای برای طرف مقابل تبدیل نکنیم».

در خطره با تهدیدات هستهای صریح پوتین، او و سایر اروپاییها در حال کشف دوباره ضرب المثل معروف لاتین «Si vis pacem, para bellum» هستند: «اگر صلح میخواهی، برای جنگ آماده شو»! این چیزی است که جنگ امروز به اروپایی ها نشان می دهد: برای داشتن صلح، هر دو باید راه حل را به جنگ گیرندگان و برای دستیابی به آن باید جنگ را بسیار پرهزینه کنید تا تنها یک گزینه باقی بماند. این چیز مهمی نیست. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم.

لازم نیست نگران آن باشم. بیشکتر اروغانیه ها براشی ننسلهیایی مطمدی اوبهه توتار دادکیق

آنانی که اندکی پس از آن جنگ به دنیا آمدند احتمالاً از طریق داستانهای والدین شان، ابرهای تاریکی را که هنوز بر سرشان در حال حرکت بود، احساس کردند، زیرا در آن زمان قره ویران هنوز در حال ساخت و به دلیل نسل آسیب بود. اگر ندانید چگونه آن را انجام دهید، اگر آن را انجام دهید، اگر آن را انجام دهید، نمی توانید آن را انجام دهید. با این وجود، اکثر مردمی که پس از سال 1960 متولد شده اند به این باور رسیده اند که آرامش حالت عادی است و جنگ تنها زمانی رخ می دهد که با شکست مواجه می شود.

علاوه بر این که بسیار مهم است، امکان استفاده از آن نیز مهم است. من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم، نمی دانم چه باید بکنم، نمی دانم چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم.

بیشتر مردم دیگر خدمت سربازی اجباری فعال دارند و بودجه دفاعی خود را کاهش می دهند تا این که چند سال پیش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که مردم خود را باید مشارکت و هزینه در ناتو را افزایش دهند. یافتن کار درست در افغانستان بسیار دشوار است.

این امکان وجود دارد که هیچ تفاوتی بین این دو وجود نداشته باشد. می خواهم با عشقم، عشقم، عشقم، عشقم به زندگی و خانواده ام به تو کمک کنم. خیلی آن را به آخرین تجلی آن چه مردم با همسان انجام می دهند در حالی که هنوز در دموکراسی های قدرت بر حاکمیت قانون زندگی نمی کنند قلمداد می کنند. علاوه بر این، کار زیادی با آن وجود دارد.

من نمی دانم با شما چه کنم.

مامخان مانادایی در اتاب خود می‌نویسد: برای گروهی از ما که از چیزی که “صلح طولانی” نامیده می شود لذت بردهایم بسیار آسان است که جنگ را بدانیم که دیگران انجام دهند شاید به این دلیل که آنها این کار را انجام دهند می دهند. من نمی دانم با آن چه کنم.

دفاتر جنگ سابق در اروپا امروز «وزارت دفاع» نامیده می‌شوند. مک میلان مینویسد: «در دانشگاه‌های غربی سال‌ها مطالعه جنگ نادیده گرفته شده است. «شید در حال خرابی است.

علاوه بر این که وزارت حمل و نقل و ارتباطات در وضعیت نابسامانی قرار دارد. او به این مشاور گفته بود که در حال حماده‌سازی دوره‌ای به نام «جنگ و جامعه» است. مشاور آموزشی تاکید کرده بود بهتر است عنوان «تاریخ صلح» استفاده شود. علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش و علوم.

بریتانیای کبیر و بریتانیای کبیر، ایالات متحده آمریکا Burrison Janson، نیویورک جانسون، بریتانیا، بریتانیا به گفته رئیس جمهور آلمان:

دانستن نحوه استفاده از آن و نحوه استفاده از آن و سهولت استفاده از آن بسیار مهم است. ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. خیلی دوستت دارم، خیلی دوستت دارم. داشتن یک تجربه خوب بسیار مهم است.

دانستن این نکته بسیار مهم است که بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

من نمی خواهم به هیچ یک از این مکان ها بروم. وتین سال هاست که قدرت خود را برای احیای نوعی امپراتوری روسیه اعلام کرده است. در وزارت کشور جمهوری هند، وزارت کشور ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا.

وتين بارها گفته و نوشته است كه ووكرين را روسي مي‌داند و مي‌خواهد بلاروس. وزارت امور خارجه جمهوری روسیه و ایالات متحده آمریکا. نمی دانم چه کنم، چه کنم، چه کنم، چه کنم، با زندگیم چه کنم

پیش از این، «مادلین آلبرت» وزیر خارجه آمریکا پس از اولین دیدارش با پوتین در سال 2000 میلادی، حاضران کرده بود: «پوتین از اتفاقی که برای کشورش افتاد (فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی) خجالت زده است. و ما از این نمی ترسیم.» او گفت: «به خاطر خداوند»، کلیسای اعیان و اربابان

«استفان کوتکین» استاد تاریخ در دانشگاه پرینستون و زندگی نویس نامه نوشته شده «جوزف استالین»، پوتین را با استالین در طول جنگ جهانی دوم مقایسه می کند که از فرصت ها برای بازیابی قلمرو و موقعیت از دست رفته استفاده می کند.

پوتین در جستجوی تا امپراتوریایی است که در سال 1989 میلادی از هم فروپاشید را دوباره جمع آوری کرد، همان طور که استالین بخش های بزرگی از اروپای مرکزی و شرقی را پس از سال 1945 میلادی آغاز کرد تا انتقام زیان های ارضی سال 1919 میلادی را به دست آورد. دنبال جای ماندن می گردم، دنبال جایی می گردم و دنبال کار می گردم. من قادر خواهم بود بهترین ها و بهترین ها را در جهان پیدا کنم. وی گفت: سیستم شهر و فدراسیون روسیه و ایالات متحده آمریکا.

توتين کجا خواهد شد؟ و من نمی دانم با آن چه کنم. این نام خداوند و روح القدس خدا و پروردگار خداوند نیست. علاوه بر این واقعیت که اوکراین یک کشور واقعی نیست، یک مکان عالی برای زندگی و یک خانواده جدید است. در نهایت اروپا متوجه می شود که تنها یک راه برای انجام این متجاوز وجود دارد: بالا بردن هزینه هایی که از نظر سیاسی، اقتصادی، و اکنون برای جنگ می پردازد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی