استند کاتالوگ ، جا کاتالوگ ، استند بورشور ، جا بورشور ، کاتالوگ استند

شما با استفاده از استند کاتالوگ و استند بروشور می توانید کاتالوگ ها، بروشورها و سایر اوراقی که می خواهید در دسترس عموم قرار بگیرد را، با نظم بیشتری در اختیار آن ها قرار دهید. باعث می شود تا مخاطب، راحت تر بداند که هر یک از این کاتالوگ ها یا بروشورها برای چه چیزی کاربرد دارد. و از میان آن ها، می تواند سریع تر به آنچه که می خواهد دسترسی داشته باشد. این طوری ذهن مخاطب به هم نمی ریزد و خیلی آسان تر با محصولات و خدماتی که ارائه می دهید آشنا خواهد شد.

همچنین محصول جدید شرکت نگاران به نام غرفه سازی سبز، یک مجموعه استند با ویژگی‌های فوق‌العاده است، که نمونه‌های اجرا شده آن در نمایشگاه دائمی ما و در صفحه غرفه سازی چمدانی قابل مشاهده است. استند کاتالوگ رومیزی دوردیفه مناسب جهت ارائه دو مدل کاتالوگ یا بروشور به صورت مجزا می باشد. هر چه اندازه استند کاتالوگ بزرگ تر باشد، قطعا قیمت آن هم بیشتر خواهد شد.

با خرید اینترنتی استند کاتالوگ و بروشور، در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. وقتی در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید، برای معرفی کالای خود به بازدید کنندگان بروشور و کاتالوگ طراحی و چاپ می‌کنید. لذا در غرفه نمایشگاهی خود به سازه‌ای احتیاج دارید که بتواند بروشور‌ها را در خود جای دهد.

چاپ لیبل رول.چاپ لیبل پشت چسب دار.چاپ‌ برچسب کاغذی

هر چه طرح مورد نظر پیچیده تر و اجرای آن سخت تر باشد، قطعا هزینه ساخت بیشتری در بر دارد، اما طرح های ساده تر، هم مراحل ساخت کمتری دارند و هم قیمت نهایی آن ها کمتر از سایر استندها می باشد. این مجموعه در راستای رفاه شما برگزارکنندگان و غرفه داران عزیز اقدام به کرایه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شیراز می نماید. استند  بروشور برای نمایش
هرچه بهتر ، کتاب ها، روزنامه ها، بروشور ها، برگه های تبلیغاتی به کار می روند. شرکت استند سازی نماد آفرین آمادگی این را دارد که استندهای مورد نیاز شما را بر اساس سلیقه شما طراحی کند. در این بخش نگاهی خواهیم انداخت به یکی از رو هاش تبلیغاتی که استفاده از استندهای کاتالوگ می باشد. در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

ورق های پلکسی نسبت به شیشه در مقابل ضربه دارای مقاومت بالایی هستندکه این مزیت باعث عمر بالای استند ها می شود. فروشگاه اینترنتی فیکت یک وب‌سایت خُرده‌فروشی آنلاین در زمینه‌ی صنایع فلزی، دکوراسیون،‌یراق‌آلات و ابزارآلات است که از سال ۱۳۹۵ با کسب مجورهای لازم آغاز به‌کار کرده‌ست. تمامی کالاهای ارائه شده در این پایگاه بدون واسطه از تولیدکنندگان دریافت و برخی از محصولات نیز توسط کارگاه خود فروشگاه تولید و به‌فروش می‌رسد. شعار فروشگاه فیکت هزینه کمتر، خرید بیشتر است که با کمک شما مشتریان عزیز توانسته‌ایم تمامی محصولات خود را با اختلاف چشمگیری نسبت به سایر رقبا در بازار عرضه کنیم و رضایت ۹۸٪ مشتریان را بدست بیاوریم.

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید. استند ها به علت کارایی بالا و کاربردی که دارند ، به دسته ها و اقسلام مختلفی با سایز ها و مدل های متنوعی موجود
است. لطفاً ارسال محصولات خود را مانند سایر فروشگاهای اینترنتی از طریق پست انجام دهید. استند ها ،جز تجهیزات
فروشگاهی هستند، که امروزه در اکثر مشاغل ها کارایی دارند. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

در کل موارد جاکاتالوگی پلکسی یا فلزی بودن آن، تعداد طبقات، ایرانی یا وارداتی بودن استند در هزینه استند کاتالوگ تاثیر گذار می باشد. استند کاتالوگ ( جابروشوری ، جاکاتالوگی ) بهترین انتخاب جهت ارائه بروشور محصولات ، مجلات ، کاتالوگ ، روزنامه ، نشریه و … در فضای نمایشگاهی ، کنفرانس ها ، لابی ها ، سالن های همایش ، ادارات و غیره میباشد. کاتالوگ استند از نیاز های اصلی هر کسب وکاری و لازمه برپایی غرفه است. هرجا که نیاز به ارائه رزومه ای از خود و محصولمان داریم این سازه بکار می آید. همواره رفاه و رضایت مشتریان و هم میهنان از اهداف اصلی و رسالت این مجموعه بوده و همچنان می کوشیم تا با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن اطمینان و رضایت شما عزیزان را بیش از پیش بدست آوریم. استفاده از پلکسی گلاس شفاف طلق البرز در ساخت استند های رومیزی باعث زیبایی بهتری نسبت به جنس های دیگر می شود.

خرید استند کاتالوگ برای استفاده تبلیغاتی و انتشار کاتالوگ های معرفی محصول و خدمات در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، داروخانه ها، آژانس های مسافرتی، دفاتر فروش و… خرید استند جاکاتالوگی برای ارائه کاتالوگ های معرفی خدمات در مرکزهای خدماتی، آموزشی، ورزشی، درمانی و… استند نمایشگاهی به عنوان استند روزنامه و مجله در سالن های انتظار، فرودگاه ها، ترمینال ها، مطب ها، کتابخانه ها و…

استند کتاب گردان

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. شرکت تبلیغاتی نماد آفرین با این باور شکل گرفت که صنعت تبلیغات یکی از ابزار های رشد و توسعه یافتگی شرکت ها و نماد پیشرفت در جامعه جهانی امروز است. جهت اطلاع از قیمت و سفارش با شماره ۳۸۳۲۹۹۰۵ ۰۷۱ ۹۸+ یا ۰۹۱۷۴۴۴۱۴۰۷ ۹۸+ تماس بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ابتدا باید نوع محصول و چگونگی آن، انواع مختلف محصول ،نوع بسته بندی، ابعاد و وزن آن مشخص شود.

  • مهم ترین دلیل استفاده از پلکسی  در ساخت این محصول، برش آسان توسط برش لیزری است.
  • اگر به دنبال خرید یک استند کاتالوگ برای کاتالوگ یا برگه های سایز A3 هستید، این محصول بهترین گزینه برای شما می باشد.
  • قطعا استند فلزی قیمت بیشتری نسبت به استندهای کارتنی و مقوایی دارد.
  • استند ها به علت کارایی بالا و کاربردی که دارند ، به دسته ها و اقسلام مختلفی با سایز ها و مدل های متنوعی موجود
    است.

در این صفحه می‌توانید لیست بهترین محصولات در دسته‌ی “استند کاتالوگ” را مشاهده کنید. از مهم‌ترین محصولات این دسته‌بندی می‌توان به “استند کاتالوگ و بروشور” , “استند کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی” , “استند کاتالوگ و مجله کد ” اشاره کرد. نگاران افتخار دارد که با سابقه 22 ساله خود در زمینه فروش و تولید استند نمایشگاهی، اکنون به عنوان تنها عرضه کننده نسل جدید استندهای نمایشگاهی در ایران شناخته شده است. استند های پارچه‌ای جدیدترین نوع استند تبلیغاتی در جهان هستند که با اقبال عمومی مواجه شده‌اند.

همچنین سازه ای است که بصورت ثابت نیز در ادارات و بانکها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. زیر مانیتوریها دارای دو نوع یک طرفه و دوطرفه هستند که بر اساس نیاز و مکان نصب از این نوع ها انتخاب می‌شود. کم حجم بودن و حمل و نقل آسان از ویژگی های این نوع سازه نمایشگاهی هستند. قیمت استند کاتالوگ ها نیز بر اساس ویژگی‌هایی همچون جنس و اندازه، تعداد طبقات و … مشخص می‌گردد.

استند کاتالوگ

دلیل این استقبال عمومی ویژگی‌های منحصربه فرد این استندهاست، که از جمله سبکی، پرتابل بودن، قابلیت نصب و جمع آوری بسیار سریع و همچنین قابلیت شستشوی این استند‌ها است. استند بروشور پوستر CW899در صندوق انتقادات و پیشنهادات حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و در ا.. اگر چه استندهایی که جنس مقاوم تری دارند، هزینه بیشتری هم در بر دارند اما این هزینه ها در بلند مدت، جبران می شوند.

استند بروشور چوبی فلزی CW830در حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و .. استند کاتالوگ به پایه ای گفته می شود که برای نگهداری بروشور، کاتالوگ محصولات، روزنامه ها و مجلات کاربرد دارد. این استند انواع کاتالوگ ها را در یک مکان جمع می کند و از ریخت و پاش و نامنظمی محیط جلوگیری می کند. در نتیجه دسترسی به این محصولات ساده تر از همیشه می شود و هر کسی می تواند به راحتی از آن ها استفاده کند. علاوه بر آن می توانید از آرم و لوگوی خود روی استند استفاده کنید با این کار با یک تیر، دو نشان را هدف قرار می دهید.

استند کاتالوگ یکی دیگر از سازه‌های نمایشگاهی پر کاربرد می‌باشد که در آن کاتالوگ‎ها و بروشورهای تبلغاتی در آن قرار میگیرد. کاتالوگ استند یا همان جا کاتالوگی استندهای از پیش طراحی شده ای جهت نمایش کاتالوگ محصولات می باشد ، باتوجه به اینکه امروزه بروشور . شما می توانید در صورت نیاز در بازه زمانی کوتاه هر یک از انواع استندها ی ما را سفارش بدهید و تحویل بگیرید.

پلکسی گلس شفاف یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت انواع استند می باشد. این متریال محبوب با خاصیت ضدخش بودن و همچنین مقاومت در برابر ضربه، از اقبال خوبی در ساخت سازه های مختلف برخوردار گردیده است. مهم ترین دلیل استفاده از پلکسی  در ساخت این محصول، برش آسان توسط برش لیزری است. در این روش با مراجعه به آدرس فیزیکی ما که در بخش تماس با ما قید شده است مشخصات استندهای مورد نیاز را با همکاران ما در میان می گذارید. همکاران ما هم پس از ثبت سفارش شما کار طراحی و ساخت استندها را آغاز می کنند. پس از تکمیل مراحل ساخت، می توانید محصول نهایی را حضورا یا در محل خودتان تحویل بگیرید.

در روش سوم در محل شما مشخصات و نیازهایتان را ثبت می کنیم سپس استند مورد نظر را تولید کرده و برای شما ارسال خواهیم کرد. کاتالوگ استند تریبون دار یا استند تریبیون همچون دیگر استند کاتالوگها دارای طبقات برای قراردادن کاتالوگ بوده و علاوه بر آن، داری تریبون نیز می‌باشد که کاربرد آن را به جهت داشتن تریبون افزایش داده است. سایز های مختلفی که می توان از این استند رومیزی سفارش داد به ترتیب A4 ، A5 موجود می باشد.

فعالیت شما مثلاً در زمینه واردات یا تولید محصولاتی است، که دارای تنوع زیاد می باشد. مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی، دارویی، مواد شوینده و… شاید هم مدیریت مجموعه ای خدماتی، درمانی، اداری، بانکی یا آموزشی را به عهده دارید و باید اطلاعات زیادی درباره انواع خدمات و جزئیات آن ها را در اختیار مردم بگذارید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما