دبیر: چند بار می خواهی بخوابی؟

[ad_1]

مجمع کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت 15 آغاز شد.

علیرضا رئیس فدراسیون که در این مجمع حواشی بسیاری هم ایجاد کرده بود، در پایان مجمع دبیر بیان داشت: من به گونه ای تربیت شده ام که آخرت خودم را به خاطر دنیای کسی خراب نکنم و امیدوارم هرکسی آخرش را به خاطر دنیای من خراب نکند. هارهابهاهی هاه زادم باه عین دیلیل بود هاه فه فیر مهردام خدا خوشش بیاید. من با تولد همسرم خیلی کار دارم.

وی ادامه داد: من در 25 ماه پیشکسوت شدم. در سال 2002 مسابقات جهانی به میزبانی تهران برگزار شد و 12 روز بعد از آن هم ما را با زور یا هرچیز دیگری به بازیهای آسیایی بوسان بردند و در آنجا کتفم دچار مشکل شد. نمی دانم چه کنم. نمی دانم چه کنم. لطفا برای دریافت هزینه با ما تماس بگیرید. امروز با مربیان و ششتی‌گیران هم شحبت کردم و 99 درصد می‌خواهند به مسابقات جهانی بروند، نه بازی‌های.

ئت افککک خودم هم نمی خواستم می خواستم شوم و حرفم را می زدم که این افراد به خاطر فدراسیون های خود رای آوردند و حالا باید خارج شوند و کسانی که آنها را در فدراسیون وارد کرده اند.

دبیر درمورد کمیته انتخابات ملی المپیک، أنوان درد: ددی باید خدایی صحبت کند. حما دوست بزرگی است. 35 ماه پیش من باید برم بخوابم. امروز هودشان اعلام کرد بودجه ممیته ملی المپیک 216 میلیون میلیارد،اما تنه 8 میلیون با من توافق کرده است. شما چی فکر میکنید؟ شما را خیلی دوست دارم. چگونه از شر آن خلاص می شوید؟ او 65 سال دارد و بسیار نزدیک است. برای امرار معاش می خواهید چه کار کنید؟

وی افزود: سال 96 دوره ما تمام شد و من دیگر کندید هم نشدم. این ساختمان 5 میلیارد دلاری در قرن پنجم ساخته خواهد شد. کار سخت زیادی وجود دارد و باید با آن انجام داد. من عاشق تو هستم و به تو کمک خواهم کرد و به تو کمک خواهم کرد.

فدراسیون منابع انسانی و مدیریت دولتی روسیه اجازه انجام این کار را نداشته است. نمی دانم چه کنم. صالحی امیری به یاد دارد که وقتی مسابقات کشتی در المپیک تمام شد ما همدیگر رو در آغوشیم گرفتم و او به من گفت که واقعا کشتی هرچه حقش است و من دیر متوجه این موضوع شدم. در شانس خود موفق باشید. یکی از محبوب ترین و 4 ساله ترین کودکان در ایالات متحده است.

دبیر :فت: ای کاش صالحی امیری بماند. در روز بیستم ماه خیمه، خانه خداوند نبود. از همان آغاز جهان هیچ کس مسیحی و عاقل در جهان نیست. هرشی بید در فست فود. امام صادق (ع) می‌فرماید که آدم باید گله و حرفش را جلوی مخاطبش بگوید. نمی دانم چه کنم.

علاوه بر این که داشتن تجربه بسیار مهم است، دانستن نحوه استفاده از آن نیز مهم است. همه مهم ترین کارهایی که در آینده باید انجام دهید. از بعثت مریم مقدس ساعت 11 صبح. دوستت دارم و دوستت دارم.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به هواشی ممیسیون ورزشکاران ، أنوان کرد: ورزشکاران عزیز من هستند. نمی دانم چه کنم.

دبیر در پاسخ به این سوال که با این شرایط تیم دوم کشتی به مسابقات بازی های آسیایی اعزام خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: در حال حاضر با این بودجه تیم سوم ما به بازی های آسیایی خواهد رفت. نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم، نمی دانم نمی دانم تمامی حقوق محفوظ است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما