دیزل ژنراتور خرید و قیمت دیزل ژنراتور از شرکت کاشانی

دیزل ژنراتورها با تبدیل سوخت های فسیلی به انرژی الکتریکی، وظیفه تولید برق در شهرک ها، ساختمان های مختلف و کارخانه ها را به عهده دارند. مجموعه “آبیاران پویان آذر” تامین کننده اصلی تمام محصولات جانبی مورد نیاز برای بکارگیری و استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور، در انواع مصارف مورد نیاز به برق سه فاز برای تجهیزات مولد برق اضطراری و دائم کار است. از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد.

دیزل ژنراتور

شناسایی/رفع این مشکلات در اوایل خدمات سالانه عمر ژنراتور را تا حد زیادی افزایش می دهد.با تعمیر و نگهداری مناسب، موتور ژنراتور شما می تواند تا ۵۰،۰۰۰ ساعت استفاده کند. صرف نظر از نوع دیزل ژنراتور مورد نیاز برای خانه یا محل کار خود، کیفیت بالا و برند مرغوب معمولاً طول عمر مفید بیشتری را تضمین می کند. انجام تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، برنامه ریزی منظم برای استفاده از سوخت، روغن و غیره با کیفیت بالا، باعث افزایش طول عمر دیزل ژنراتور ها می شود. در این مقاله، میانگین طول عمر مفید دیزل ژنراتور و نحوه مقایسه آن با سایر دستگاه ها قرار داده شده است.

دیزل ژنراتور کامینز 2750 کاوآ

این انرژی توسط میدان
مغناطیسی از روتور اصلی دیزل ژنراتور ولوو تولید می‌شود که جریانی را در استاتور اصلی
القا می‌کند، زیرا شار مغناطیسی مرتبط با سیم‌پیچ‌های آن، میدان مغناطیسی سیم‌پیچ‌های
استاتور را تشریح می‌کند. سیم پیچ ها که معمولاً از مس ساخته می شوند به دلیل مقاومت
الکتریکی کم آن به نوبه خود به پایانه های دینام دیزل ژنراتور ولوو متصل می شوند. سپس
بار الکتریکی به نوبه خود به پایانه ها وصل می شود، معمولاً از طریق یک دستگاه سوئیچینگ
مانند MCB، MCCB
یا ACB. کاربرد اصلی دیزل ژنراتور وقتی می باشد که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست و گاهی هم برای کاهش هزینه های مصرف انرژی بکار می رود.

در نهایت می توان اینگونه بیان نمود که موتورهای دیزلی که قادر به تولید نیروی الکتریکی از نیروی مکانیکی می باشند همان دیزل ژنراتور ها هستند. سوخت اصلی که در موتورهای دیزلی مورد استفاده قرار می گیرد سوخت بنزینی و گازوئیلی می باشد. دیزل ژنراتور ها دستگاه های ترکیبی می باشند که دارای فناوری موجود در موتورهای دیزل و الکتریکی به طور همزمان می باشند. کاربرد اساسی این ابزار تخصصی در صنایع گوناگون به منظور تولید نیروی محرک الکتریکی برای ابزارهای صنعتی می باشد.

ژنراتور بادوین موازی با برق

موتورها می‌توانند با تمام طیف عصاره سوخت تجمیع شده کار کنند از گاز طبیعی، الکل، گازوئیل، گاز چوب تا روغن‌های سوخت از روغن دیزل تا سوخت‌های رسوبی. بدین ترتیب با معرفی به عنوان هوای مصرفی و با استفاده از مقدار کمی سوخت فسیلی برای احتراق معرفی می‌شوند. مصرف سوخت، مهم‌ترین بخش نیروگاه‌های دیزلی است و قیمت تمام شده برای کاربردهای توان، در حالی که قیمت اصلی الویت اساسی برای پشتیبانی ژنراتور است، باید در نظر گرفته شود. مصارف خاص متفاوت هستند اما یک پلنت دیزل جدید بین ۰٫۲۵ تا۰٫۲۸ لیتر از سوخت هر کیلووات ساعت را در ترمینال‌های ژنراتور مصرف خواهد کرد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما