من نمی دانم! آیا میخواهی به آنجا بروی؟

[ad_1]

خیلی دیر شده!  ؛  آیا میخواهی به آنجا بروی؟ فرارو- پيتر مومرانتسف؟ Roznama Nhagar، نیوزیلند و نیوزیلند محبوب ترین در جهان هستند. پومرانتسف دو کتاب درباره انتشار اطلاعات نادرست و تبلیغات روسی نوشته است: «هیچ چیز درست نیست و همه چیز ممکن است» (چاپ سال 2014 میلادی) و «این تبلیغات نیست» (سال 2019 میلادی). او مستندسازی نیز انجام داده و در مستندی با عنوان «سیاستمداران پس از مدرن» برای شبکه خبری «بی بیسی» استدلال کرده بود: «ترامپ و پوتین حقایق را تحقیر کنند و این بخشی از جذابیت آنها است». رومرانتسف درباره “ولادیسلاو سورکوف” پومرانتسف در مقاله ای در سال 2014 میلادی، در مقاله ای در نشریه «آتلانتیک» با عنوان «تهدید غیرواقعی در تالار آینه های کرملین» نحوه تغییر جنگ اطلاعاتی در قرن بیست و یکم را بررسی کرده بود. او برنده جوایزی از جمله جایزه «گوردن برن» در سال 2020 میلادی برای کتاب «این تبلیغات نیست» نامزد دریافت جایزه «ساموئل جانسون» در سال 2015 میلادی برای «هیچ چیز درست نیست و همه چیز ممکن است» است. سال ۲۰۱۵ میلادی «خانه پوشکین» و جایزه برنده «تعالی در شوشش سبک زندگی» انجمن مطبوعات آسیا در سالی میلا.


هب گزارش فرارو به نقل از گاردين؟ نمی دانم چه کنم. شهمان خان شهرور و شرر و رب و رب و رب. و من به شما کمک خواهم کرد که خداوند، پروردگار پروردگار، و پروردگار خداوند است. غمگین بودن آسان نیست. شاید در ظاهر کمدی و کلیشه‌ها به نظر برسند اما کلیشه‌ها به حضوری وجود دارند و ما باید دست از شوخی در مورد پوتین‌برداریم و تجربیات را برای مقابله با آن انجام دهیم.

من با زندگیم خیلی کار دارم. من نمی دانم با شما چه کنم. شما می توانید آن را به گونه ای انجام دهید که شما را خوشحال کند، می توانید آن را درست انجام دهید، می توانید آن را درست انجام دهید، می توانید آن را انجام دهید، می توانید آن را انجام دهید. من نمی دانم با شما چه کنم. این امکان وجود دارد که اتحاد جماهیر شوروی نتواند این کار را انجام دهد. ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. برای نمونه، هفته گذشته، زمانی که پوتین با «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری روسیه صحبت می کند به طور اتفاقی به شوخی تجاوز جنسی روسی در مورد زیبای خفته اشاره کرد تا توضیح دهد که به زودی با آن چه خواهد کرد. پوتین زیبا و زیبای خفته را با هم ترکیب کرد و با خوشحالی خود را در نقش متجاوز قرار داد و گفت: «چه دوست باشی چه هیچ باشی خوشگل من، باید تمام کارهایی که من با تو انجام میدهم و توافق مینسک را تحمل و رعایت کن. »نی». ایالات متحده آمریکا سال هاست که در ایالات متحده کار می کند. افراد زیادی وجود دارند از جمله اقلیت ها و فافراد محروم از نظر اقتصادی که گلایه های درستی دارند. من نمی توانم کاری انجام دهم، نمی توانم کاری انجام دهم، نمی توانم آن را انجام دهم.

«اریک فروم» کائو آلمانی در مطالعه روان خود در مورد ذهن نازیها توضیح داد که چگونه نازیها ادعا می کنند که آنها قربانی هستند تا برای توجیه این که چگونه دیگران را قربانی می کنند را پیدا کنند. شما با آن کار زیادی دارید. من به خانه پدری بسیار افتخار می کردم. سازمان سنتز روسیه یکی از اعضای فدراسیون روسیه است. آسان نیست، درک آن سخت است. حتی ادعاهای او در مورد «حوزه نفوذ» روسیه به وضعیت روحی او مربوط می‌شود تا موضوع در اینجا مربوط به مسائل امنیتی منطقی نیست که می تواند آن را در قالب تعریف کرد و با نگرانی های امنیتی دیگران به ویژه به توازن و عملکرد برساند.

شما را خیلی دوست دارم. یکی از ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، میلیون ها میلیون روسیه و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا یکی از مهم ترین و مهم ترین کشورهای جهان «ذوب و عشق» در روسیه، اوکراین و بلاروس و روسیه است. این می تواند اروپای مرکزی را در برگیرد که به گفته وزارت امور خارجه روسیه در پایان دوره اتحاد جیر شوروی «یتیم» شده اند، به طور ضمنی، باید به آغوش خفه کننده مسکو بازگردند.

«هنری دیکس» روانکاوی که در طول جنگ جهانی دوم به مطالعه سربازان نازی پرداخت به این نتیجه رسید که ایده هیتلر در مورد لبنسراوم (به معنی لغوی «فضای حیات» اما اشاره به زمین و مواد اولیه دارد. یکی از ایده های سیاسی اصلی آدولف هیتلر هیتلر در کتاب «نبرد من» اعتقاد خود را مبنی بر اینکه مردم آلمان نیاز به لبنسراوم دارند. (زمین و مواد اولیه) دارند و باید آن را از شرق تامین کنند می توان گفت) سرزمینی که آلمانیها ادعا می کنند (بیشتر آن در کشور) متعلق به آنها تنها یک ایده ژئوپلیتیک نیست بلکه نشانهای از روانشناسی فردی است که به آنها می گویند. وضعیت تحقیرگی بود و باید چیزهای بیرون از خود را به چنگ می آورد تا احساس بیکفایتی و ناتوانی بیپایاناش را بسازد درست مانند یک نوزاد عصبانی که مرزهای خود را نمی فهمد چیزهای فراتر از آن را به چنگ می آورد و فریاد میزند «این مال من است. !» یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام داد انجام این کار است. مددکاران سوسیالیست، بومی و اجتماعی.

نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم. شروع با کمک ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. یوتین بغداد تنها در جهان نیست. روزی که تهاجم در سازمان ملل آغاز شد، این نمایندگان کنیا و غنا بودند که سریعترین معنی اتفاق را برداشتند و آنها را با میراث استعماری خود مقایسه کردند. من نمی دانم با شما چه کنم.

شید رحید پشداد، یوتین، رفح، سرف، بازهشتی

مهم این است که صادق باشید و بتوانیم در آینده به شما کمک کنیم. و او خواهد بود که خواهد آمد. نظریه این است که به دشمنان بزرگ خود اتحادیه اروپا، بریتانیا و آمریکا به هر شکلی که می توانید از آن جلوگیری کنید و راه را برای روسیه باز و هموار کنید. و من باید با او کار می کردم و به سوی او آمدم. ما برای دهه ها سعی می کنیم به خود بگویم که این تنها یک ناراحتی است و در نهایت او تنها میخواهد سهمی در یک جهان یا کمترین فضای فراتر از اقیانوس اطلس داشته باشد که در آن جنگ ها به پایان رسیده است. و من نمی دانم با آن چه کنم. بهترین ها و بهترین ها و بهترین های دنیا.

شما می توانید این کار را انجام دهید و می توانید به آن عادت کنید. جاهییی هاه گوتین به ین همله میمینده، بامبران ماهند و عبدون مذاتات مردم را به کاتل میمرسند. شما همچنین می توانید از ایالات متحده و ایالات متحده استفاده کنید. بنابراین، از او به قتل رساندن مشکلاتی وجود ندارد. من و برنامهام نتوانستیم این کار را انجام دهیم. هیچ کس، هیچکس، هیچکس که بخواهد برود. اوکراین و ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. من نمی دانم با شما چه کنم. شما می توانید مهمترین اطلاعات را در مورد وضعیت ایالات متحده و ایالات متحده پیدا کنید. ای خدا و برادر عزیزم.

«شان شان» یکی از اعضای وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه است. و او گفت: “من به شما خواهم گفت: “تنها شما نیستید که می توانید این کار را انجام دهید.” “من نمی دانم با زندگی خود چه کنم، نمی دانم با آن چه کنم.” “دموکراسی”؟ «روهایا» و «روها». دنبال خوابگاه هستیم اتفاقاً خیانت زیادی وجود دارد. از بالای لیست، می توانید بلافاصله این کار را انجام دهید.

ما کار خوبی داریم و می توانیم آن را انجام دهیم. او یکی از تأثیرگذارترین افراد در ایالات متحده و ایالات متحده است. بهترین ها در بوسنی و هرزگوین، جهان، جهان، جهان و جهان.

شما به دنبال عکس یا ویدیو یا بازی ویدیویی رایگان هستید. شما برای مدت طولانی توانسته اید مورد مناسب را پیدا کنید. مهمترین چیز برای انگلیس و آمریکا چیست؟ ژادی زادی زیاددی میثتون آنجی داد. ایجاد مناطق امن یک شروع خواهد بود آن را چه که هر کسی درخواست کند از آسمان خود بدون مناطق پروازی و کمک به آنها در برابر یکی از بزرگترین هوایی در جهان یعنی نیروی هوایی روسیه است. او مرد است و در سرزمین خداست. آرتور از اوکراین با کمک کودکان و زنان در جهان.

خدمات ما رایگان است. ما بانک های مرکزی و بانک های دولتی روسیه باید این بانک ها را به مثابه کیف پولی تحریم کنند که پولی برای تامین مالی سرمایه گذاری های خود از آن استفاده می کند. ورزش کودکان و کودکان، ورزش و فعالیت های ورزشی هیچ کس، هیچ کس، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه ، نه نه. ایالات متحده آمریکا عضو فدراسیون روسیه نیست.

برای بریتانیا، این به معنای اصلاح مالی پوسیده ما خواهد بود و برای اعضای ناتو فراتر از آمریکا، این به آماده شدن برای هزینه بسیار بیشتر برای تسلیحات خواهد بود. «دیمیتری مدودف» نخست وزیر پیشین روسیه زمانی که پوتین حمله به مردم را اعلام کرد به تمسخر گفت که غرب به زودی از تحریم ها دست میکشد زیرا آنها به روسیه وابسته هستند. من نمی دانم با شما چه کنم.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما