رایگان و آسان برای استفاده

[ad_1]

خبرگزاری مهر: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فصل ابتدایی بازی جذابی را تماشا نکردیم، گفت: دیدار استقلال و گهر سیرجان فنی ترین بازی لیگ بود.

محمدرضا شکورزاده در پیروزی دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: پس از هفته ها شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از دو تیم لیگ برتری بودیم، استقلال و گل گهر هر دو به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و هر کدام. په پيروز ميشند، به صدر جدول ميرسيدند؟ حماه صاحب دشتند است و من به تو حق می دهم.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال افزود: آبی پوشان در نیمه اول فوق العاده ظاهر شدند، آنها در دقایق ابتدایی با ارائه یک بازی هجومی به گل رسیدند، این روند ادامه پیدا کرد و به گل دوم هم دست پیدا کرد. شاهد بوديم نه خانه ای است، نه خانه ای، نه خانه ای، نه خانه ای. این تیم با تلاش فراوان، یک بار به گل دست پیدا کرد اما حضور یک دروازهبان به نام «مظاهری» درون دروازه استقلال باعث شد تا گل گهر از رسیدن به تساوی ناکام بماند.

شکورزاده مفید:رد: استقلال می‌داند که دو دروازه‌بان خوب برای این تیم است. من عضو دبیرستان فوتبال هستم. او با سیوهایی که در چند بازی گذشته استقلال برابر حریفان انجام داده، آمادگی خود را به رخ اهالی فوتبال کشیده است و حالا سرمربی تیم ملی ایران می تواند از یک دروازهبان فوق العاده آماده باشد، احساس رضایت و خوشحالی کند.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: از آنجایی که آبی پوشان به سه امتیاز این بازی دست پیدا می کند اما هنوز نقایص خط دفاعی ندارد. متأسفانه مدافعان استقلال چندین بار در برابر گل گهر اشتباه می کند که اوج اشتباهشان، ضربه پایانی گادوین منشا بود اما مظاهری به خوبی آن را دفع کند. محمود فکری که یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران بوده است، باید سروسامان بیشتر به خط دفاعی باشد و حتی اگر نیاز باشد آنها را بیشتر در تمرینات نگاه داشته باشد. اگر این روند ادامه یابد

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در دیدار ویژه تیم فوتبال استقلال برابر اراک اراک که روز دوشنبه (15 دی ماه) برگزار می شود، تیم تیم در هفته های گذشته گفت: به رشد و عملکرد در لیگ رسیده است. من یکی از اعضای دفتر سریانی برادری خداوند و پدران اعیان مقدس هستم. مطمئنا بازیکنان خطیبی، انگیزه های بالایی دارند که استقلال را در تهران شکست داده یا به تساوی دست پیدا کنند بنابراین محمود فکر می کند باید به خوبی حریفش را آنالیز و نقاط قوت و ضعف حریف را پیدا کند. ما تمام خدمات ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا را داریم.

شکورزاده در پایان پیشنهادان کرد: با هر دو امتیاز اراک می توانید شرایط روحی و روانی استقلال را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کند زیرا که بازی پرسپولیس در دو گذشته به دو تساوی دست پیدا کرده و چهار امتیاز را از دست داده است، به طور حتم به دنبال آن باشید. درک آنچه در کشور ما می گذرد بسیار دشوار است.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما