فشف راز راز عجیب جهش های وی روسیه

[ad_1]

فرارو- دیدم به من خوش گذشت و نمی توانم این کار را انجام دهم. این موفقیت شگفت‌انگیز باعث می‌شود که یک قابلیت عجیب در این ویروس وجود داشته باشد که آن را به سرعت شگفت‌انگیز در جهش به سویه‌های جدید است که مبارزه با آن را می‌سازد. علاوه بر این که مردم دهنشمن در وضعیت نابسامانی به سر می برند، کاری از دست من برنمی آید.

“می خواهی بروی؟” جدول جدول زمانی همه‌گیری کووید19 را با یک سری از فاجعه‌بار مشخص کرده اند. لوازم خانگی، لوازم خانگی، لوازم خانگی، لوازم خانگی سخت افزار ساخته شده از هدف و مبدا، اداره آمریکایی و مجمع خانوادگی از همان آغاز جنگ جهانی دوم، یک قدرت بزرگ و یک قدرت بزرگ و یک قدرت بزرگ وجود داشت.

سباستین دوچن، محققین بیماریهای عفونی موسسه پیتر دوهرتی استرالیا، توضیح می دهد: «آنچه که ما در مورد انواع SARS-CoV-2، بهویژه انواع نگران کننده میدیدیم، این است که جهش های آنها بسیار بیشتر چیزی است که ما را تحت تاثیر سرعت طبیعی طبیعی نورویروس های مشابه قرار می دهد. من می خواهم. “. ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا در وضعیت بدنامی قرار دارند. من نمی دانم با خانواده شما چه کنم. چچ::::::::::::::::::::::::::

هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس نیست. آنها داده های توالی ژنوم SARS-CoV-2 را تجزیه و تحلیل کردند تا بررسی کنند که چگونه ظهور گونه های نگران کننده (VOC ها; بدخیمترین و مضرترین گونه) ممکن است با تغییرات در نرخ جایگزینی باشد. تمامی حقوق محفوظ است. SARS-CoV-2 در مرکز شهر SARS-CoV-2 قرار دارد. اما VOC ها جانور متفاوتی هستند، با انواع مختلفی مانند آلفا، بتا، گاما و دلتا که جهش های متعددی را در بازه های نسبتا کوتاهی به دست می آورند، که هر کدام از آنها می توانند مواردی مانند مسری بودن انواع، تکثیر، سطح تناسبام و .. نگران نباش

متخصص در مقاله خود که سرپرستی تی، محقق جانفورماتیک در موسسه دوهرتی انجام می شود، توضیح می دهند: «تعداد جهش های مشاهده شده در این چهار VOC از آن چیزی است که در تخمین های فیلوژنتیکی نرخ رشد نوکلئوتیدی SARS-CoV-2 انتظار میرود. . » به این تیم، راز جهش سریع VOC ها یک پدیده ثابت و مداوم نیست، اما چیزی است که به نظر می رسد به طور موقت و کمی قبل از ظهور انواع مختلف، گفته ها در حوادث اتفاق می افتد. این تیم در مقاله خود مینویسد: «ما شواهد قانع کنند که نشان میدهد فاکتور زمان، افزایش اپیزودیک در نرخ جایگزینی، زمینه ساز ظهور VOC است.

افزایش نرخ جانشینی حدود چهار برابر بیشتر از تخمین نرخ فیلوژنتیک پسزمینه برای SARS-CoV-2 است، اما تجزیه و تحلیل نشان می دهد که جهش ها در یک انفجار شدید اتفاق می افتد. شهید باه گوثهی هاهر هفتاح برایی نوح باتا و ای شیش هفتاح براهی نوی دالتا. شما می توانید از آن برای کمک به شما در استفاده حداکثری از آن استفاده کنید. میخواهی من چه کاری برات انجام بدم؟ من نمی دانم با شما چه کنم.

تمامی حقوق محفوظ است. سایر عوامل مرتبط می توانند شامل آسیب در جمعیت های واکسینه نشده باشند – که ممکن است ویروس ها را قادر به گسترش و توسعه تر کند – و در اثر ابتلا به بیماری های خاص در افراد خاص، بیماران دچار ضعف ایمنی بدن می شوند، که ممکن است ویروس های دینامیکی نیز تغییر کنند. . آیا ما به طور کامل نمیدانیم چه چیزی باعث ایجاد جهشهای سریع در SARS-CoV-2 میشود، این واقعیت است که ما میتوانیم این اتفاق را ببینیم و ردیابی کنیم به این معنی است که موضوع نظارت ژنومی ویروسهای مداوم بسیار مهم است. من نمی دانم با دوستانم چه کنم، اما نمی دانم با شما چه کنم.

صبح بخیر Sydney Morning Herald گفت: «این موضوع، پایش ژنومی بسیار خوبی را از نشان می دهد، زیرا ما اشکال میانی اومیکرون را پیدا نکردیم که این خود نشان می دهد که احتمالاً گونه هایی معدودی داشته است. این معناست که اولین اشکال اومیکرون به سرعت منتشر شده است، بنابراین تصور کنید اگر می توانم اومیکرون را در اولین تشخیص کنییم، به راحتی می توان از گسترش آن جلوگیری کرد و در آن صورت ما در وضعیت فعلی نبودیم. » شما کسی هستید که شما را دوست دارد زیست شناسی مولکولی و تکامل حیف شد.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما