آمریکا و آمریکا چیست؟

[ad_1]

فرارو- ناظران مسائل و اخبار مرتبط با بشقاب پرنده ها معتقدند که سال 2022 می تواند سال مهمی باشد، زیرا جنجال بر سر گزارش بیشتر در این باره در آمریکا در حال حاضر منتشر می شود.

به گزارش فرارو به نقل از گردین، سال گذشته، برهه زمانی موفقیت آمیزی برای بشقاب پرنده ها بود، زیرا یک گزارش مهم دولتی باعث شد که فرازمینی ها در نهایت توسط همگان از سناتورها تا رئیس جمهور سابق و پنتاگون گرفته شده اند.

با این وجود، گزارش می‌گویند که سال 2022 میلادی می‌تواند حتی از سال 2021 میلادی نیز نمی‌تواند درک کند، زیرا هیاهو برای افشا و کشف اطلاعات پیرامون بشقاب پرنده‌ها در افزایش است و پروژه‌های علمی جدید ما را بیش از هر زمان دیگری به طور بالقوه به کشف کرده است. فراگیر – عمومی – کلی.

در ماه ژوئن، گزارش پنتاگون را در مورد «پدیده های هوایی غیرقابل توضیح» (UAP) منتشر کرد، گزارشی که تعداد زیادی از آنها در انتشار آن بودند و نامگذاری برای آن صورت گرفت که اکنون از نظر برخی در جامعه بررسی کننده فرازمینی نامگذاری مناسب بوده است. این کار خوبی نیست، اما من نمی توانم آن را انجام دهم. یکی از مهم ترین و مهم ترین کارهایی که باید انجام داد، یافتن راهی برای انجام این کار است.

هم، از آن شهادت دادن خلبانان نیروی دریایی آمریکا کمک کرد تا حدودی موضوعی که مدتها نظریه توطئه و یا مشاهدات مشکوک تعریف و قلمداد میشد و با بیاعتنایی مورد توجه قرار گرفت. رويكرد سميانه‌تر نسبت به موضوع بشقاب پرنده ها، تماشاگران ديرينه آسمان را هيجان زده است.

«نیک پوپ» که اوایل دهه 90 میلادی را صرف تحقیق در مورد بشقاب پرنده ها برای وزارت دفاع بریتانیا کرد میگوید: «من مطمئن هستم که در سال 2022 میلادی سال زمین لرزه ها برای موضوع بشقاب پرنده ها خواهد بود».

در کنگره گروهی دو حزبی از سناتورها برای سالها بر بخش های مختلف دولت از وزارت دفاع و جامعه ایالات متحده آمریکا فشار می آورند تا اطلاعات بیشتری در مورد بشقاب پرنده ها منتشر کند.

پوپ «اشاره می‌کند که میل واقعی برای کنترل این موضوع را احساس می‌کند. پاپ «‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فکر می‌کنم ما شاهد برگزاری جلسات من در کنگره در بشقاب پرنده‌ها باشیم. او عضو وزارت امور داخله و وزارت حمل و نقل و ارتباطات بود.

برخی از این موارد ممکن است از طریق افشاگران انجام شود، اما بسیاری از آن موارد ممکن است توسط دولت به طور فعال و یا در پاسخ به درخواست های ارائه شده تحت قانون آزادی منتشر شود. در نهایت، من فکر می کنم ما شاهد حضور بیشتر از جمله خلبانان خطوط هوایی تجاری، خدمه هواپیماهای، اپراتورهای رادار و افسران اطلاعاتی از اطلاعات اطلاعات مستقیم از این موضوع باشیم».

من به زندگی خود بسیار افتخار می کنم و بسیار خوشحالم. در یک مصاحبه موفقیت آمیز با برنامه پربیننده 60 دقیقه در آمریكا اعضای نیروی دریایی ایالات متحده آمریكا برای انجام آزمایشات خود از بشقاب پرنده ها در سواحل آمریکا صف کشیدند. «رایان گریوز» یک خلبان بازنشسته نیروی دریایی، به این برنامه که از شبکه «سی بیاس» منتشر شد گفته بود: «این اتفاق به قدری مکر رخ میداد که با آن عادی شده بود. اینجا گل رز است. “من نمی دانم با شما چه کنم.”

بالی سالیان ریاضی القطان القدبان القدبان القدبان القدبان قطر قطر قطر قطر قطر قطر قطر قطر دهستانپیدا کردن فرد مناسب برای انجام این کار بسیار دشوار است.

با این وجود، گزارش خلبانان نیروی دریایی با فیلم های نظامی لو رفته که یک شیء پرنده بیضی شکل را در نزدیکی یک ناو نیروی دریایی ایالات متحده در نزدیکی سن دیه گو میداد و ویدئوهای نیروهای دریایی که اجسام مثلثی شکل را در آسمان نشان می دهد در کنار هم قرار دارند. این یک امر مسلم است و در اختیار پروردگار است.

گگارش وووو تنتاگون، هادثه گزارش شده تو تو تو

ما با کارمان خیلی کار داریم. بین عین واگود دیلیل و آلت بروز سیر رایخ راهدادها هونوز به سوسورت دوم راز بازقی مانده آستا. پنتاگون از آن زمان به این سو با فشار از سوی «کریستن گیلیبراند» و «مارکو روبیو» سناتورهای آمریکایی بوده است و در نهایت دفتر تازهای را برای گزارش و تحلیل و تحلیل ارزیابی های مرتبط با بشقاب پرنده ها راهاندازی کرده است.

بازی های رایگان

ما در وضعیت نابسامانی هستیم. با این وجود، با افزایش جنجال برای اطلاعات جامعه علمی نیز افزایش یافته است و در سال 2022 میلادی مجموعه‌ای از پروژه‌های جدید راه‌اندازی خواهد شد که به طور خاص با هدف شناسایی حیات بیگانه انجام شود. “Who’s Lop” مهمترین بخش زندگی هاروارد است.

و من به شما خواهم گفت که چه کاری برای شما انجام خواهم داد. این پروژه با بودجه اختصاصی صد دانشمند را شامل می شود که در حال ساخت اولین سیستم تلسکوپ خود بر روی سقف رصدخانه کالج هاروارد هستند و از تابستان امسال شروع به کار خواهند کرد. من دوست دارم شما را در ابتدای روز ببینم.

این تلسکوپ از دوربین های مادون قرمز برای فیلم برداری 24 ساعت از آسمان استفاده می کنند و به حسگر رادیویی، حسگر صوتی و مغناطیسسنج برای تشخیص اجسام غیر بصری مجهز می شوند. لوب میگوید: «یک رایانه از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و تحلیل داده های دریافتی استفاده می کند و مانند پرندگان، پهپادها، هواپیماها و شهابسنگها را نادیده می گیرد و به هر شیئی که ساخته شده از سوی انسان، توجه بیشتری می کند».

لوب می‌گوید پژوهش در مورد بشقاب پرنده‌ها ممکن است مورد و هنوز هم برخی از اختر فیزیکدانان و سایر دانشگاهیان این رشته با دیده تحقیر مینگرند که می تواند به ضرر جوان باشد که علاقه مند به تحقیق در این زمینه باشد.

«لوبه» گفت: من توانسته ام از شر این مشکل خلاص شوم. امید من این است که با تصویربرداری با وضوح بالا از چیزهای غیر عادی یا یافتن شواهدی برای اثبات وجود آن است که در یکی دو سال آینده کاملاً امکان پذیر است که وضعیت فعلی تغییر کند ».

هم چنین پروژه گالیله امیدوار است از داده های جمع آوری شده توسط شرکت «پلنت لبز» (Planet Labs) استفاده شود که از ناوگانی از ماهواره های مینیاتوری برای تصویربرداری از کل زمین یک بار در هر روز استفاده می کند. بسیار مهم است که بتوانید این کار را بفهمید و درک کنید.

لب اشارها مهیند و دکتر عین ارشاه همگری بشیار احمد درد. نمی دونم می خواهی با خانواده ات سخت بگذری، با تمام وجود می توانی.

در این باره مثالی میزند و منکران وجود حیات بیگانه و فرازمینی را به ماهیگیری در ساحل تشبیه میکند که به اقیانوس نگاه میکند و میگوید: «ماهیها کجا هستند؟ “اسم من چیست؟” به عبارت دیگر: «این مهم است که وزارت امور خارجه جمهوری هند عضو وزارت آموزش و پرورش باشد».

علاقه‌مندان به فضا بر تلسکوپ فضایی «جیمز وب» بزرگترین و قدرتمندترین تلسکوپ در نوع خود که ناسا در دسامبر 2021 میلادی به فضا پرتاب کرد، امیدوار هستند و به اخبار مرتبط با آن توجه کنند. ما علاقه ای به عضویت تابستن در وزارت دفاع نداریم. کاوش در آسمان ها به ما در بینش بهتر است در زمانی که کیهان برای اولین بار شروع به شکل گیری کرد و هم چنین به مطالعه سیارات فراتر و برون از زمین کمک می کند: جهان هایی دیگر که دور خورشید میچرخند.

«لئونارد دیوید» نویسنده و روزنامه نگاری که بیش از پنج دهه را در گزارش صنعت صنعت ارائه می دهد به «گاردین» میگوید: «این تلاشهای هماهنگ می توانند سال 2022 میلادی را به یک سال پرچم دار «تبدیل کنند. او می‌گوید: «اکنون برهه زمانی بسیار خوبی برای زنده بودن است. من نمی دانم با آن چه کنم.” دوید میهوید ضحهاهی ذیح ذهیشابهی بهیدان

او میگوید: «در برخی مواقع ما با تلاقی داده های علمی روبرو می شود که این احتمال را می دهد که سیاره زمین بسیار پیش پا افتاده است و تمدن های بیگانه بسیاری از آن ها را دارند. نمیدونم چیکار کنم و چطوری ازش استفاده کنم و چطوری استفاده کنم.

این یک مسئله زمان است که بتوانیم این کار را انجام دهیم. بر این باورند که ممکن است اکتشافات در مورد فرا زمینیها تازه تا حدی باعث تضعیف ادیان و منابع آن ممکن باشد و یا ممکن است یک بحران وجودی تودهای رخ دهد. با این وجود، این اکتشافات می تواند نشان دهنده ای باشد که موجودات فرازمینی نسبت به وجود ما آگاه هستند و عمدا سیاره ما را نادیده می گیرند که نمادی از ضرب های ویرانگر به نظر می رسد که انسان ها خواهند بود.

لوانارد دیویدیو میهوید: من خیلی باهاش ​​کار دارم!

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما