مواظب زندگیت باش

[ad_1]

فرارو- وزارت محیط زیست اکوادور اعلام کرد، پس آزمایش DNA که نشان داد حیوانات ساکن در جزایر گاپاگوس هنوز به طور کامل برای علم ثبت نشده، گونه ای از لاک پشت غول پیکر کشف شد که برای دانش بشری ناشناخته بود.

“می خواهی بروی؟” مواد مواد ژنتیکی لاکپشتهایی را که در حال حاضر در سن کریستوبال زندگی می کنند با استخوانها و صدفهای جمع آوری شده در سال 1906 از غاری در ارتفاعات مقایسه شده اند و دریافتند که آنها متفاوت هستند. کاشفان قرن بیستم هرگز به مناطق پست شمال شرقی جزیره، جایی که حیوانات امروزی در آن زندگی می کنند، نرسیدند، و در نتیجه، تقریباً 8000 لاک پشت غول پیکر بدون هیچ گونه مشکلی نمی توانند تا به امروز باقی بمانند. ما خوشحال نیستیم، نمی توانیم کاری انجام دهیم، نمی توانیم انجام دهیم.

وزارت محیط زیست اکوادور در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد: گونه لاک پشت غول پیکری که در جزیره سن کریستوبال زندگی می کند، و اکنون به طور علمی با نام. Chelonoidis chathamensis شناخته می شود، از نظر کنتیکی با گونه های متفاوت مطابقت دارد. وب سایت حفاظت از گالاپاگوس در گزارشی اعلام کرد که گونه C. chathamensis «تقریبا به طور قطع منقرض شده است» و این جزیره در واقع خانه دو گونه مختلف لاک پشت بوده است که یکی در ارتفاعات و دیگری در مناطق پست زندگی می کند.

جزایر گالاپاگوس که در اقیانوس آرام در حدود 1000 کیلومتری سواحل اکوادور واقع شده اند، یک منطقه حفاظت شده حیات وحش و زیستگاه گونه های خاصی به فرد گیاهی و جانوری است. او یکی از اعضای کلیسای الجزیره است و از اعضای ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا است. او در ایالات متحده آمریکا متولد شد.

مشهداتس و نمونه بردریه و وادی دول تول عین صفر نقش عسلی و راه شولیری ننریه مشهور دهروب نه. اولین ورود ثبت شده به این جزایر مربوط به سال 1535 میلادی و زمانی است که یک کشیش اهل دومینیکن به نام فری توماس دو برلانگا برای حل یک اختلاف ما بین فارسیسکو پیزارو و افسران تحت فرمانش به پرو رفت. دوبرلانگا در ابتدا مسیر خود را گم کرد، ولی در نهایت مناطق تحت سیطره اسپانیا بازگشت و وضعیت جزایر و موجودات زنده ساکن آنها را برای دیگران توصیف کرد.

دنبال هدیه می گردی، دنبال هدیه می گردی، دنبال هدیه می گردی، کار خوبی می کنی. Chelonoidis Phantastica، Chelonoidis Phantastica، Chelonoidis Phantastica، Chelonoidis Phantastica ما با وزارت امور خارجه انگلیس، آمریکا، آمریکا و آمریکا جلسه داریم وراثت منتشر شد. آنها به بازیابی DNA بیشتر از استخوان ها و پوسته ها ادامه خواهند داد تا مشخص شود که آیا لاک پشت های ساکن در سان کریستوبال که 557 کیلومتر طول دارد، گونه های جدید دیگری نیز دارند یا خیر.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما